معاون وزیر خارجه:

در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام درباره نحوه ادامه کار و سرعت آن تصمیم می‌گیریم

عراقچی گفت: امروز یک جلسه دیگر کمیسیون مشترک را برگزار می‌کنیم که بتوانیم آخرین وضعیت را مرور کرده و گزارش کار کارگروه‌ها را بشنویم و درباره نحوه ادامه کار و سرعت آن و مسائلی که باید حل و فصل شود، تصمیم بگیریم.
کد خبر: ۴۵۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 17April 2021

عراقچی: در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام درباره نحوه ادامه کار و سرعت آن تصمیم می‌گیریمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین در گفت‌وگویی پیش از نشست امروز کمیسیون مشترک برجام که قرار است ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در شهر وین پایتخت اتریش برگزار شود، در اظهاراتی اظهار داشت: امروز هم رایزنی‌ها ما در گروه‌های کاری و ملاقات‌های دوجانبه و چندجانبه ادامه خواهد یافت.

وی که با خبرگزاری صدا و سیما گفت‌وگو می‌کرد، افزود: تصمیم گرفتیم امروز یک جلسه دیگر کمیسیون مشترک را برگزار کنیم که بتوانیم آخرین وضعیت را مرور کنیم و گزارش کار کارگروه‌ها را بشنویم و درباره نحوه ادامه کار و سرعت ادامه کار و مسائلی که باید حل و فصل شود، تصمیم بگیریم.

نشست کمیسیون مشترک برجام ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران با هدف بررسی روند و نتایج گفتگو‌های فنی کارشناسان، با شرکت هیأت‌های مذاکره کننده ایران و ۱+۴ و در سطح معاونان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار