پویش ملی خانه‌های قرآنی به همت ستاد فهما برگزار می‌شود

پویش ملی خانه‌های قرآنی به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با ماه مبارک رمضان در بخش‌های متنوع برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ - 17April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پویش ملی «خانه‌های قرآنی» به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و همکاری ستاد فهمای استان اردبیل برگزار می‌شود.

قرآن، دعا و مناجات‌خوانی، نماز جماعت، روزه‌اولی‌ها موضوعات این پویش ملی را تشکیل می‌دهند. این پویش همچنین در بخش‌های متنوعی، چون عکس، نقاشی، فیلم صدثانیه‌ای برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، بخش عکس با موضوعاتی نظیر تلاوت قرآن، نماز جماعت، جشن تکلیف، روزه اولی‌ها (به صورت خانوادگی و حداکثر ۲ اثر»، بخش نقاشی با موضوعات آیات قرآنی ویژه رده سنی هفت تا ۱۴ سال است که فرد شرکت کننده می‌تواند با ارسال یک اثر در این بخش شرکت کند که در آن اثر باید به آیه مورد نظر اشاره شود. همچنین بخش فیلم صدثانیه‌ای نیز با موضوعات دعا و مناجات‌خوانی (دعا‌های ویژه ماه مبارک رمضان) و در رده سنی آزاد برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در این بخش می‌توانند یک اثر با حجم ۳۰ مگابایت ارسال کنند.

پویش ملی خانه‌های قرآنی به همت ستاد فهما برگزار می‌شود

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عبارت «خانه قرآنی» به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۹۴۰۴۵۱ و ارسال آثار در پیام‌رسان‌های گپ، واتس اپ، ایتا به شماره ۰۹۰۱۴۰۲۱۵۱۶ به همراه مشخصات نام و نام خانوادگی، مد ملی، استان، مذهب» در این پویش شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار تا سه خرداد همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر است که به ۳۰ خانواده منتخب کمک هزیه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها