فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) :

ارتش همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام دفاع کرده است

سردار غلامی در پیامی عنوان کرد: ارتش همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این میسر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم کرده است.
کد خبر: ۴۵۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ - 17April 2021

ارتش همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ۲۹ فروردین روز ارتش را به امیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«من فراموش نمی‌کنم در سال ۵۹ در اوایل جنگ تحمیلی، دانشجویانی از این دانشگاه (امام علی (ع)) آمدند اهواز، رفتند سوسنگرد و مشغول مبارزه شدند؛ دانشجو بودند، اما مجاهدت خودشان را از همان دوران دانشجویی آغاز کردند.» (فرمانده معظم کل قوا)

در این سال‌ها درخشندگی گوهر درونی ارتش، تقوا و بصیرت، در پرتو ولایتمداری مجاهدانه، باعث ایجاد الگوی روشنی فرا راه دلبستگان به انقلاب اسلامی شده است.

۲۹ فروردین روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ارج نهادن به رشادت‌های غیورمردانی که شجاعانه، در سنگر‌های امنیت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور به‌ویژه در دوران دفاع مقدس، همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این مسیر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم کرده‌ است که ستارگانی همچون سپهبد شهید صیاد شیرازی پرورش‌یافته آن دانشگاه و مکتب انقلاب اسلامی در سایه امامین انقلاب بوده‌اند.

با تبریک این روز فرخنده به حضور جناب عالی و دانشجویان عزیز آن دانشگاه، امید است ان‌شاءالله در سایه توجهات خاصه حضرت بقیةالله العظم (ارواحنا فداه) و تدابیر و اوامر مطاع فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای در رسالت بزرگ خویش، موفق و سربلند باشید.

سرتیپ پاسدار نعمان غلامی
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها