در دیدار فرماندهان دانشگاه شهید ستاری و امام حسین (ع) مطرح شد؛

وحدت نیرو‌های مسلح دستاورد‌های ماندگاری داشته است

فرماندهان دانشگاه شهید ستاری و امام حسین (ع) بر وحدت و همدلی میان نیرو‌های مسلح که دستاورد‌های ماندگار را برای کشور به ارمغان آورده است، تأکید کردند.
کد خبر: ۵۱۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 20April 2022

وحدت نیرو‌های مسلح دستاورد‌های ماندگاری داشته استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با فرارسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) و برخی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش با امیر «محمدرضا مروی‌نام» فرمانده و اساتید و دانشجویان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده دانشگاه شهید ستاری نهاجا در این دیدار، دانشگاه هوایی شهید ستاری را مهد دانش در نیروی هوایی ارتش دانست و افزود: دانشگاه هوایی مفتخر به حضور پر برکت فرمانده و دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار سپاه شدند و ما مفتخر هستیم که امروز گوشه‌ای از وحدت بین نیرو‌های مسلح به‌عنوان یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری فرماندهی معظم کل قوا برای تمدن سازی را نظاره‌گر هستیم.

امیر مروی‌نام ادامه داد: وحدت و یکدلی میان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به خوبی در حوزه دانشجویی مشاهده می‌شود، این برای ما علاوه بر بحث وحدت بحث همدلی و هم‌افزایی تربیتی و آموزشی دارد.

سردار غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) نیز در این دیدار، با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم تجلی عزت و احترام است، گفت: در ایام بزرگداشت روز ارتش هستیم، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم ایران است و این نگاهی که امروز در فضای نیرو‌های مسلح در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حاکم است در گام اول و مخصوصاً در سال‌های دفاع مقدس به صورت عینی تجلی پیدا کرده است؛ یعنی خون بچه‌های پاسدار، بسیجی و ارتشی با هم در این دفاع مقدس جهت آرمان‌های این نظام ریخته شد.

وی ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه، دستاورد‌های ماندگار را برای مهین اسلامی ما به ارمغان آورده است. ثمره خون‌های ریخته شده شهدا عزت و سربلندی است که همه‌ی ما امروز شاهدش هستیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) اضافه کرد: در گام دوم انقلاب و در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی ما نیاز به هم افزایی‌های بسیار بیشتر داریم که مقام معظم رهبری این را از نیروی‌های مسلح مطالبه کردند و شما دانشجویان دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح همگی تحت رهبری فرماندهی مقام معظم رهبری هستید پس باید پیشگام این عرصه باشید.

سردار غلامی تصریح کرد: ملت‌ها دیگر که به دنبال رهایی از دست استکبار جهانی هستند، باید با استفاده از همین دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی ایران در مقابل استکبار ایستاده و یک جبهه‌ی جدیدی ایجاد کنند و همین ایستادگی و مقاومت است که باعث خروج آمریکاییان از منطقه شده و قدم به قدم دشمن را به عقب می‌رانند.

وی افزود: نسل گذشته این توفیق را داشت در گام اول واقع شود و به لطف الهی و هدایت‌های رهبری و مرجعیت دینی از خطرات عبور کند و این محصول آماده دفاع از عزت این سرزمین را دارد تقدیم شما جوانان می‌کند. در این دوران نورانی و پر خاطره حضورتان در این دانشگاه که سرتاسر لحظاتش تربیت و آمادگی و آموزش و کسب مهارت‌ها برای ایفای نقش هست را قدر بدانید و از آن استفاده کنید.

در پایان این مراسم، دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین علیه‌السلام با اهدای هدیه و شاخه گل روز ارتش جمهوری سلامی ایران را به فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی الهی هوایی ارتش تبریک گفتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار