فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین:

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند نظام اسلامی هستند

سردار غلامی گفت: ارتش و سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دو بازوی توانمند نظام اسلامی بوده و هستند.
کد خبر: ۵۱۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ - 07March 2022

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند نظام اسلامی هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، هم‌زمان با ایام میلاد سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، امیر «علی مهدوی» فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی همراه با تعدادی از معاونین و دانشجویان دانشگاه امام علی (ع) با حضور در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) سپاه با سردار سرتیپ پاسدار «نعمان غلامی» فرمانده دانشگاه دیدار و ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای گرانقدر، روز پاسدار را به وی و آحاد دانشجویان تبریک گفت.

در این دیدار سردار غلامی ضمن خوشامدگویی به فرمانده، معاونین و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) با اشاره به سال‌های دفاع مقدس اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ارتش و سپاه دو بازوی توانمند نظام اسلامی بوده و هستند و در هشت سال دفاع مقدس این اقتدار و توانمندی را به ظهور رساندند.

وی افزود: در سال‌های دفاع مقدس ما پاسداران و برادران ارتشی در یک سنگر باهم در برابر دشمن انقلاب ایستادیم و خون شهدایمان در این سنگر‌ها با هم در هم آمیخت و باعث توانمند شدن امروز انقلاب گردیده است.

در ادامه، امیر علی مهدوی فرمانده دانشگاه امام علی (ع) ضمن تبریک روز پاسدار با اشاره به فرمایشات فرمانده کل قوا در اولین مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیرو‌های مسلح گفت: فرمانده معظم کل قوا در این دیدار چهار نکته را بیان کردند که یکی از مهمترین خواسته‌های ایشان افزایش هم افزایی و نمایش قدرت اتحاد میان نیرو‌های مسلح به همگان است. امروز افتخارمان این است که ارتش و سپاه ار ابتدا در کنار هم و یار و برادر یکدیگر بوده اند و این برادری خود را در عملیات‌های بزرگی، چون بیت المقدس نشان داده اند.

در پایان این مراسم جمعی از دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) با اهدای گل به دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) میلاد حضرت اباعبدالله الحسن (ع) و روز پاسدار را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار