در مشهد مقدس برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی مسئولان بسیج جامعه پزشکی

نشست هم‌اندیشی مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با محوریت آسیب‌شناسی و پیشبرد برنامه‌های ‏سال94 این سازمان از 2 تا 4 اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود‎.
کد خبر: ۴۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ - 21April 2015

نشست هم‌اندیشی مسئولان بسیج جامعه پزشکی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، در این گردهمایی، مسئولان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به موضوعاتی مانند مباحث اقتصاد مقاومتی در حوزه سلامت، انسجام ساختاری نیروی انسانی در اعزام گروههای امدادی، تغییر سبک زندگی، تحقق راهکارهای افزایش جمعیت، کمک به جبهه مقاومت و همچنین چالشهای مدیریتی، میپردازند.

همچنین در این نشست راهکارهایی نیز در جهت رفع مشکلات مربوطه و ایجاد همافزایی در توسعه ماموریت و پیشبرد اهداف و تقویت ساختار اجرایی سازمانی که از اولویتهای عمده سازمان بسیج جامعه پزشکی در سال 94 است، ارائه میشود.

در این گردهمایی همچنین چگونگی شناسایی فرصتها و تهدیدات و نیز راهکارهایی در جهت رفع مشکلات مربوطه توسط اعضا بیان خواهد شد.

علاوه بر این راهکارهای عملی اعضا جهت مقابله با آسیبهای موجود در جامعه ازجمله تبلیغات شبکههای ماهوارهای و تهدید سلامت مردم، مصرف مواد مخدر بهویژه قلیان در خانواده، بیان و با ارائه پیشنهاداتی در خصوص مباحث فوق، جمعبندی و همافزایی در توسعه ماموریت و پیشبرد اهداف و تقویت ساختار اجرایی سازمانی ارائه میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار