ماجرای به هم ریختن معادلات در بزرگترین کنفرانس خبری قرن

«به اتفاق فرمانده»، رمانی اطلاعاتی-امنیتی از متن تاریخ که با محوریت واقعه کربلا به نگارش درآمده و توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده است.
کد خبر: ۴۵۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ - 18April 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «به اتفاق فرمانده» رمانی است امنیتی با قالبی نو و برگرفته از تاریخ صدر اسلام که مخاطب را در دو راهی‌های سخت تصمیم‌گیری قرار خواهد داد.

شخصیت اول داستان که از جایگاه اجتماعی و سیاسی خاصی برخوردار است نسبت به اوضاع منطقه انتقاداتی دارد، همزمان با افزایش تحرکات دشمن و فشارهای شدید سیاسی و تهدیدهای نظامی بر علیه او و متحدینش، ابتکار جالبی از طرف او، میدان بازی را تغییر داده و دشمن را مبهوت می‌کند.

در کنار نقش «شخصیت اول داستان» که «فرماند» نامیده می‌شود، دومین تصمیم ساز مهم این میدان«خواننده کتاب» می‌باشد.

مخاطب کتاب نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت اتفاقات دارد، از خنثی سازی نقشه‌ی ترور فرمانده تا دستگیری نیروهای انتحاری دشمن، از توقیف محموله‌های اقتصادی تا نفوذ شبانه در دل خاک عراق تا مواجهه‌ی رو در رو با بی‌رحم‌ترین فرماندهان نظامی طول تاریخ و تشکیل الحشدالشعبی...

شیرینی کتاب را می‌توان از «دلدادگی خانواده‌ی مسیحی عراقی به فرمانده» چشید و تلخی کتاب را می‌توان از «فرار شبانه‌ی دوستان فرمانده از خط مقدم»!

برخلاف رویه‌ی معمول که کتاب از صفحه‌ی یک شروع می‌شود و به پیش میرود، «به اتفاق فرمانده» رفت و آمد بین صفحات کتاب را که تجربه‌ای جذاب است برای مخاطب به ارمغان می‌آورد.

به هم ریختن معادلات در بزرگترین کنفرانس خبری قرن

در برشی از کتاب می‌خوانیم:

«حبیب نقشه را روی زمین پهن می‌کند و می‌گوید: با توجه به اینکه مسیر دسترسی به محل اسکان کاروان از دو طرف ممکن است؛ باید حواس‌مان را به در پشتی جمع کنیم. انگشت روی خانه‌ی بلند می‌گذارد که روبروی محل اسکان است. می‌گوید: هنوز نتوانسته‌ایم این خانه را آنالیز کنیم؛ ولی احتمال خطر از اینجا هست مخصوصاً اینکه رفت و آمدها به این خانه خیلی کم و برنامه‌ریزی شده است»

به اتفاق فرمانده؛ رمانی اطلاعاتی-امنیتی از متن تاریخ با محوریت واقعه کربلا در قطع رقعی و 200 صفحه و به قلم محمد کاظمی‌نیا به نگارش درآمده و توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار