استاندار خراسان رضوی:

وحدت؛ آمادگی نیروهای مسلح را در دفاع از انقلاب ارتقا می‌بخشد

«محمدصادق معتمدیان» گفت: هم‌افزایی سپاه و ارتش و استراتژی هماهنگی بین نیروهای مسلح، علاوه بر تأثیرگذاری مضاعف یگان‌های نظامی، موجبات آمادگی نيروهای مسلح را برای دفاع همه جانبه فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۵۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 18April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی امروز در مراسم رژه روز ارتش که در لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد، ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی نماد ولایت‌مداری، مردم دوستی، غیرت و شجاعت است. «ارتش فدای ملت» شعاری است که نشانه مردمی بودن ارتش است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، یادآور حماسه آفرینی دلاورمردانی است که دشمنان ایران را ناامید کردند. امروز نیز غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی در حوزه نظامی و خدمت‌رسانی به مردم همچون دوران دفاع مقدس که همدوش پاسداران و بسیجیان حافظ استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی بودند در کنار سایر نیروهای مسلح ضوری چشمگیر دارند.

وی با بیان اینکه یکی از دور اندیشی‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: این اقدام نشان از اهمیت و جایگاه خاص ارتش در دفاع از کشور دارد. ارتش در آزمون‌های نظامی، خدمت‌رسانی و دفاع از ارزش‌ها به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده و موجب رضایت‌مندی ملت ایران شده است.

معتمدیان گفت: هم‌افزایی سپاه و ارتش و استراتژی هماهنگی بین نیروهای مسلح، علاوه بر تأثیرگذاری مضاعف یگان‌های نظامی، موجبات آمادگی نيروهای مسلح را برای دفاع همه جانبه فراهم کرده است. همراهی ارتش با ملت برای تثبیت جمهوری اسلامی و تقدیم ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس همه از جلوه‌های جانفشانی و خدمت صادقانه به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: نیروهای ارتش همواره در مشکلات کشور پیش قدم بوده و از سال پیش با ورود ویروس کرونا به یاری کادر درمان آمدند. عملکرد ارتش در حوزه‌های مختلف نشات گرفته از روحیه استکبارستیزی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که هدفی جز دفاع از مردم و حفظ تمامیت ارضی کشور ندارد.

وی با اشاره به اینکه دستیابی ارتش به تکنولوژی‌های نوین و رسیدن به قدرت اول منطقه قابل تجلیل است، بیان داشت: امروز تلاش ارتش برای افزایش بازدارندگی مورد انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی است. امروز ارتش وظیفه مهم حفاظت از تمامیت ارضی کشور را دنبال و امنیت مثال‌زدنی را در مرزها تامین می‌کند.

در پایان این مراسم رژه خودرویی یگان‌های ارتش مستقر در مشهد با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا و استاندار خراسان رضوی در میدان صبحگاه قرارگاه لشکر ۷۷ ثامن الائمه (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها