ارشد نظامی آجا در شمال‌ شرق:

راهبرد نیروهای مسلح، مقابله با تهدیدات دشمن است

امیر آذریان با اشاره به پیام روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت روز ارتش، گفت: همه نیروهای مسلح گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند و برای هر اقدام دشمن برنامه دارند و هیچ تعرضی را به مرزهای جمهوری اسلامی ایران نمی‌پذیرند.
کد خبر: ۴۵۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ - 18April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق در مراسم بزرگداشت روز ارتش که در لشکر ۷۷ ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ۲۹ فروردین سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ه)، روز عید ارتش است، روزی که در شرایط سخت آن زمان که همه شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند، بنیانگذار کبیر انقلاب هوشمندانه فرمان نامگذاری روز ارتش را صادر کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا افزود: امام خمینی (ره) با این فرمان خط بطلانی بر همه حرف‌های دشمنان ارتش کشیدند. ایشان فرمودند ارتش پشتیبانی خود را از جمهوری‌اسلامی و حضور برای حفاظت از مرزهای کشور را اعلام کند. ارتش پس از این فرمان تاریخی همچون قبل اقدامات موثری برای تثبیت جمهوری اسلامی انجام داد.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس اولین نیروهایی که مقابل ارتش بعث عراق ایستاد ارتش جمهوری اسلامی بود و جلوی پیشروی آنها را گرفت؛ ارتش در دومین روز از جنگ، افتخار بزرگی آفرید و با ۱۴۰ فروند هواپیما نیروهای بعثی را وادار به عقب‌نشینی کرد.

امیر آذریان یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح و بسیج مردمی عملکرد درخشانی را به یادگار گذاشت و پس از دفاع مقدس نیز با تکیه به توان داخلی و بهره‌مندی از جوانان انقلابی و متعهد در عرصه تولید تجهیزات نظامی به خودکفایی رسید و امروز به بالاترین رتبه نظامی در حوزه دفاعی دست پیدا کرده است.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن اگر دست به کاری بزند به شدیدترین نحو مورد تنبیه قرار خواهد گرفت، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور از سرزمین علی ابن موسی‌الرضا (ع) دفاع می‌کند. رهبر معظم انقلاب فرمودند ارتش فدای کشور است، ارتش با ویروس منحوس کرونا هم مبارزه می‌کند، امروز ارتش از فدائیان مردم است.

وی در پایان با اشاره به پیام روز گذشته رهبر معظم انقلاب که به مناسبت روز ارتش صادر کردند ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بدانند همه نیروهای مسلح گوش به فرمان هستند و برای هر اقدام دشمن برنامه دارند و هیچ تعرضی را به مرزهای جمهوری اسلامی ایران نمی‌پذیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار