مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی:

ارتش مایه عزت و سربلندی ملت ایران است

سرهنگ کریمی گفت: در صحنه بودن و آمادگی روزافزون ارتش نشان از کارآمدی و مردمی بودن آن دارد و این نهاد انقلابی مایه عزت و سربلندی ملت ایران است.
کد خبر: ۴۵۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ - 18April 2021

ارتش مایه عزت و سربلندی ملت ایران است/// عکس بی‌کیفیت است، لطفا اصلاح کنید///به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، عصر امروز (یکشنبه) در دیدار با فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر  و ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اختصاص روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش که نشان از هوشمندی حضرت امام (ره) دارد فرصتی مغتنم است تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای والامقام ارتش به نقش آفرینی این نیروی مقتدر در عرصه‌های مختلف پرداخت و باید از آن استفاده کرد.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ارتش مظهر اقتدار دفاعی کشور محسوب می‌شود و در کنار سایر نیروهای مسلح نقش مهمی در قدرت بازدارندگی ایفا می کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در صحنه بودن و آمادگی روز افزون ارتش نشان از کارآمدی و مردمی بودن ارتش دارد و ارتش مایه عزت و سربلندی ملت ایران است.

وی بیان کرد: تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتشی به انقلاب اسلامی که بیش از ۱۴۰۰ شهید والامقام آن از استان مرکزی است نشان از نقش موثر ارتش در پیروزی های دفاع مقدس دارد که خوشبختانه ارتش با همان روحیه جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی نقش مهم خود در صحنه های انقلاب را ادامه داده است.

کریمی گفت: امروز ارتش انقلابی در کنار سایر نیروهای مسلح و تحت هدایت و فرماندهی مقام معظم رهبری همچون مشت محکم ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان نقش آفرینی می کند.

وی خاطر نشان کرد: پیشتازی ارتش در دفاع همه جانبه از کشور در عرصه های مختلف که نمود عینی و عملیاتی آن امروز در مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا تجلی یافته نشان از کارآمدی و دانش محوری ارتش دارد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار