خالد مشعل:

رژیم صهیونیستی با زبان زور مجبور به آزادی اسرای فلسطینی می‌شود

رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تنها با زبان زور مجبور به آزادی اسرای فلسطینی می‌شود و نه مذاکره و گفت‌وگو.
کد خبر: ۴۵۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 18April 2021

رژیم صهیونیستی با زبان زور مجبور به آزادی اسرای فلسطینی می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج اظهار داشت که مسأله اسرا در رأس اولویت‌های حماس و ملت فلسطین قرار دارد.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج در ادامه یادآور شد: ما تلاشمان این است که پیام اسرا را به تمامی محافل منطقه‌ای و بین‌المللی برسانیم و این، کمترین وظیفه‌ای است که می‌توانیم به آن عمل کنیم.

مشعل تأکید کرد که حماس با تمامی ابزار‌ها و راهکار‌های ممکن به تلاش برای کاهش رنج و محنت اسرا و آزادی آن‌ها از زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد. وی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی تنها تحت زور و قدرت و با زبان مقاومت مجبور به آزادی اسرا خواهد شد نه با مذاکره و گفتگو. این مقام فلسطینی تأکید کرد که ما در نهایت دشمن صهیونیستی را مجبور به آزادی اسرا خواهیم کرد.

خالد مشعل با اشاره به اینکه وظیفه اصلی حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی، تضمین آزادی اسرا از زندان‌های دشمن است، خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری به منظور مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن شد.

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار