استاندار لرستان:

ظرفیت بسیج برای انجام واکسیناسیون کرونا در لرستان به کار گرفته می‌‌شود

سد موسی خادمی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با رویکردی جدید در لرستان گفت: ظرفیت بسیج برای انجام واکسیناسیون کرونا در لرستان به کار گرفته می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ - 18April 2021

ظرفیت بسیج برای انجام واکسیناسیون کرونا در لرستان به کار گرفته می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی  استاندار لرستان امروز در جلسه هماهنگی اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی در زمینه کرونا که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه و سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد به آغاز مجدد طرح شهید سلیمانی با عنوان «پیگیری محله به محله» اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه برای این طرح نسبت به طرح پیشین تغییراتی اعمال شده لازم است هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

وی با بیان اینکه در طرح جدید شهید سلیمانی رهگیری، مراقبت، نظارت و حمایت انجام می‌گیرد افزود: بحث واکسیناسیون نیز اخیرا به آن اضافه شده و از توان بسیج در امر واکسیناسیون نیز استفاده می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط فعلی لرستان دو مرحله از طرح مذکور در استان در اولویت اجرا قرار گرفته است عنوان کرد: استفاده از توان بسیج به منظور  نظارت بر اعمال محدودیت‌ها در سطح شهرها و روستاهای استان، استفاده از امکانات نیروی انسانی بسیج و به ویژه نیروهای متخصص بسیج مانند پزشکان و پرستاران که امروزه مورد نیاز دانشگاه‌علوم‌پزشکی است از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح مد نظر قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اجرای کامل طرح شهید سلیمانی و تمامی ‌مراحل آن گفت: از بین مراحل مختلف دو گام ذکر شده را در دو هفته آینده در اولویت قرار می‌دهیم که امیدوارم شرایط به سمتی پیش برود که سبب کاهش محدودیت شود و با کاهش نیازهای درمانی به سمت واکسیناسیون، مراقبت‌ها و حمایت‌های لازم حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار