رام الله: گسترش تروریسم شهرک‌نشینان در کرانه باختری از سر بی تفاوتی جامعه بین‌المللی است

وزارت خارجه دولت وابسته به تشکیلات خودگردان تاکید کرد گسترش تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست در اشکال مختلف آن در کرانه باختری از جمله قدس شرقی، نشان دهنده شانه خالی کردن جامعه بین المللی از مسئولیت‌ قانونی و اخلاقی خود در حمایت از مردم فلسطین است.
کد خبر: ۴۵۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸ - 18April 2021

رام الله: گسترش تروریسم شهرک‌نشینان در کرانه باختری از سر بی تفاوتی جامعه بین المللی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت امور خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد حملات شدید شهرک‌نشینان صهیونیست علیه کرانه باختری به ویژه در مقطع کنونی هشدار داد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: گسترش تروریسم شهرکنشینان صهیونیست در اشکال مختلف آن در کرانه باختری از جمله بیت المقدس شرقی، نشان دهنده وضعیت بی تفاوتی جامعه بین المللی و شانه خالی کردن آن از مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود در تأمین حمایت بین المللی از مردم فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: اقدام شهرک‌نشینان صهیونیست در به آتش کشیدن بیش از ۵۰ اصله درخت زیتون در شهرک بیت فجار جنوب بیت لحم در امتداد جنگ رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان با درختان زیتون است که نماد مقاومت و پایبندی به سرزمین و هویت فلسطین است و منبع رزق و روزی خانواده‌های فلسطینی شمرده می‌شود و در یک کلام حلقه‌ای از زنجیره جنگ همه جانبه رژیم اشغالگر علیه موجودیت فلسطین در همه مناطق موسوم به (ج) کرانه باختری است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: این حملات بیانگر تسلط ذهنیت تخریب، نابودی و به آتش کشیدن نه تنها درختان زیتون بلکه همه موجودیت عربی و فلسطینی است تا اشغالگری را تثبیت و شهرک‌سازی را تعمیق کنند و در نهایت در‌ها را به روی هر فرصتی برای تشکیل کشور مستقل و یکپارچه فلسطین به پایتختی قدس شرقی ببندند.

این وزارتخانه، کابینه رژیم صهیونیستی و بازو‌های مختلف آن را مسئول کامل و مستقیم حملات و جرایم شهرک‌نشینان صهیونیست دانست که همواره با مشارکت ارتش رژیم اشغالگر یا تحت پشتیبانی آن و بدون هیچ وقفه‌ای مرتکب این جرایم می‌شوند بدون اینکه به خاطرش مجازات یا بازداشت شوند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در پایان هشدار داد نباید به این تجاوزگری‌ها به چشم یک اتفاق عادی و گذرا نگاه کرد، بلکه باید موضع قاطعی در قبال آن اتخاذ شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار