رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور:

سردار حجازی مرد پیروز میدان‌های سخت بود

سردار جلالی در پیامی عروج ملکوتی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت و تأکید کرد: سردار حجازی مجاهدی مومن و انقلابی و مرد پیروز میدان‌های سخت بود.
کد خبر: ۴۵۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ - 19April 2021

پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پی عروج ملکوتی سردار حجازیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی عروج ملکوتی سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه سبب اندوه و تأثر فراوان گردید.

مرحوم حجازی از جمله سرداران و مجاهدین سرافراز سپاه اسلام است که سوابق و خدمات درخشانش در سپاه، بسیج، ستاد کل نیرو‌های مسلح و مبارزاتش در جبهه مقاومت، به حق لقب مرد پیروز میدان‌های سخت را برازنده وی ساخته بود.

مجاهدی مومن، انقلابی و نستوه که در ولایتمداری، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی سرلوحه و سرمشقی برای همه همرزمان و همسنگرانش بود.

تجربه این سردار شاخص دوران دفاع مقدس در هشت سال دفاع از ایران اسلامی، سبب اقدامات ماندگاری در عرصه سازماندهی نیرو‌های فعال و کارآمد جوانان و اشاعه فرهنگ بسیجی و منشأ تربیت نسل تازه‌نفسی از رزمندگان و مجاهدین انقلاب و اسلام در برابر مزدوران و مستکبرین جهان شده است.

ضمن تسلیت رحلت آن سردار و مجاهد مخلص و انقلابی به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین و جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده، علو درجات و همنشینی با سیدالشهدا حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار پاداش صابرین، همراه با سلامت و سعادت را مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار