زندگی برای «فرج‌الله» با وجود دشمن معنا نداشت

پدر شهید «فرج‌الله حاجی قنبری» گفت: «فرج» همیشه می‌گفت برای من زندگی و خانه مفهومی ندارد؛ چون ناموس‌مان زیر پای دشمن مانده است.
کد خبر: ۴۵۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۱ - 25April 2021

زندگی برای «فرج‌الله» با وجود دشمن معنا نداشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «فرج‌الله حاجی قنبری» از رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس است که سال ۱۳۶۱ در عملیات «رمضان» در «پاسگاه زید» به شهادت رسید.

«ابراهیم خلیل حاجی قنبری» پدر این شهید والامقام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، خصوصیت‌های اخلاقی فرزند شهید خود را این‌گونه روایت کرده است:

«فرج» خیلی شجاع بود؛ در قضیه خلق مسلمان در مقابل ضد انقلاب ایستاد. از مربیان نظامی مسجد حاج اسد و مساجد دیگر بود و با نهضت سوادآموزی همکاری می‌کرد.

وقتی تبریز در جنگ تحمیلی به دست هواپیما‌های عراقی بمباران شد، ناراحت شد و گفت از این به بعد من در شهر نمی‌مانم و به جبهه‌ها خواهم رفت. سه روز از رفتنش گذشته بود که از اهواز زنگ زد و گفت من در جبهه جنوب هستم.

فرج همیشه می‌گفت برای من زندگی و خانه مفهومی ندارد؛ چون ناموس‌مان زیر پای دشمن مانده است. در آموزش نظامی از پایش تیر خورده بود، ولی با آن اوضاع جسمی در عملیات «رمضان» شرکت کرد و در تیر سال ۱۳۶۱ در منطقه «پاسگاه زید» به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار