با صدور پیامی؛

«سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت» درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در پی درگذشت سردار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» با صدور پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 19April 2021

سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در پی درگذشت سردار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» با صدور پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«وَالَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ آوَوْا وَنَصَرُوا أُولَٰئِكَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا ۚ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ؛ و آنان که ایمان آوردند و هجرت گزیدند و در راه خدا کوشش و جانفشانی کردند و هم آنان که (مهاجران را با فداکاری) منزل دادند و یاری کردند آنها به حقیقت اهل ایمانند و هم آمرزش خدا و روزی نیکوی بهشتی مخصوص آنهاست.

عروج ملکوتی مجاهد فی سبیل‌الله پیشکسوت جهاد و مقاومت، فرمانده دلاور و با اخلاق و حکیم، مشاور امین رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی)، صاحب‌منصب در عالی‌ترین مناصب نیروهای مسلح، محب اهل بیت (ع) یار و استاد گرانقدرمان، منتظر حقیقی مولا صاحب‌الزمان (عج) سردار مظلوم سرتیپ پاسدار دکتر سید محمد حجازی را به خانواده محترم ایشان، خیل عظیم پیشکسوتان عزیز جهاد و مقاومت، دوستان و همرزمان ارجمند، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار