پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «خادمی موگهی»

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «رضا خادمی موگهی» پدر گرامی شهیدان سرافراز «عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی» از شهدای استان خوزستان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۵۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 12May 2021

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان «خادمی موگهی»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحوم «رضا خادمی موگهی» پدر گرامی شهیدان سرافراز «عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی» از شهدای استان خوزستان را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر خادمی موگهی

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

درگذشت مرحوم «رضا خادمی موگهی» پدر گرامی شهیدان سرافراز «عظیم، مصطفی و عبدالکریم خادمی موگهی» از شهدای استان خوزستان را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

بی شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط خانواده گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این پدر ارجمند بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیارغم انگیز است.

ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحوم و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

سعید اوحدی
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار