ارزانی:

سردار حجازی اسطوره جهاد و دفاع از انقلاب و ولایت بود

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طی پیامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار جانباز سید محمد حجازی، وی را اسطوره جهاد و دفاع از انقلاب و ولایت خواند.
کد خبر: ۴۵۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ - 19April 2021

ارزانی: سردار حجازی اسطوره جهاد و دفاع از انقلاب و ولایت بودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پی شهادت سردار جانباز «سیدمحمد حجازی» پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

خبر شهادت آسمانی اسوه مقاومت و رشادت، سردار جانباز سیدمحمد حجازی موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکارانم در مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شد. این سردار قهرمان که سال‌های با برکت عمر خویش را در جبهه حق و سنگر‌های دفاع مقدس سپری کرد و بعد از جانبازی نیز سال‌ها رنج ناشی از عوارض شیمیایی را با اخلاص و فروتنی تحمل کرد، در نهایت در این ماه ضیافت‌الهی به خیل یاران شهیدش پیوست تا یاد و خاطر جانبازی‌ها و رشادت او برای همیشه در اذهان مردم مؤمن و خداجوی ایران زنده و جاوید بماند.

بدون شک او که به مانند دیگر جانبازان و فرماندهان دلاور ایران اسلامی، اسطوره‌ای ماندگار در میدان جهاد و شهادت و همچنین دفاع از انقلاب و ولایت بودند، پس از پایان دفاع مقدس نیز به عنوان سربازی ولایتمدار منشاء خدمات فروانی به این آب و خاک بودند که از آن جمله می‌توان به فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و همچنین دوست، یار و همراه سردار دل‌ها، شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در عرصه دفاع از حرم و جبهه مقاومت، اشاره کرد.

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور شهادت این جانباز صبور، مجاهد فداکار، نمونه ایثار و از خودگذشتگی را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و عموم ملت شریف و ولایتمدار و یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاصه خانواده آن سردار شهید تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌داریم تا به تمامی بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و روح بلند و بهشتی آن مجاهد نستوه و بصیر را در این ماه مهمانی خدا با امیرالمؤمنین علی (ع) محشور بگرداند.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار