فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خبر داد؛

اجرای رزمایش آمران سلامت در ماه مبارک رمضان

سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» گفت: رزمایش آمران سلامت به مدت ۱۰ روز در شهرستان بردسکن برگزار می‌شود و در این مدت تیم‌های تذکر لسانی (امر به معروف و نهی از منکر) فعال خواهند بود.
کد خبر: ۴۵۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 19April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در جلسه هماهنگی آمران سلامت که با حضور اعضا عصر امروز در سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ویروس کرونا تمامی معادلات اقتصادی و معنوی را تحت تاثیر خود قرار داده اما در سه موج اخیر کرونا شاهد هم‌افزایی مدیران شهرستان برای مقابله با این ویروس بودیم.

وی افزود: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مومنانه، همه مسئولین شهرستان در جهت کاهش آسیب‌های ناشی از همه گیری ویروس کرونا تلاش کردند.

جنیدی ضمن تقدیر از تلاش‌ گروه‌های جهادی در جهت ضدعفونی شهر و توزیع ماسک رایگان، ابراز داشت: هدف از راه‌اندازی طرح مسجد سلامت و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، شناسایی افراد مشکوک به کرونا و آموزش افراد خانواده به منظور چگونگی برخورد با عضو و یا اعضای مبتلا به این ویروس است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن به احیای مجدد طرح مسجد سنگر سلامت اشاره کرد و افزود: رابطین سلامت با همکاری خانه‌های بهداشت روستا، در گام اول بیماران حاد تنفسی را شناسایی کرده و سپس تست کرونا از فرد و اعضای خانواده گرفته می‌شود.

جنیدی در ادامه به کمک‌های مومنانه و توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان توسط پایگاه‌های مقاومت اشاره کرد و گفت: رزمایش آمران سلامت به مدت ۱۰ روز در شهرستان بردسکن برگزار خواهد شد و در این مدت تیم‌های تذکر لسانی (امر به معروف و نهی از منکر) فعال خواهند بود.

وی به راه‌اندازی مجدد کارگاه‌های تولید ماسک با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: مساجد به عنوان محور در اجرای رزمایش آمران سلامت ایفای نقش می‌کنند ولذا ستاد مقابله با کرونا شهرستان باید از تطیلی مساجد جلوگیری کنند.

وی در پایان با تقدیر از کادر درمان، اقدامات انجام شده توسط سپاه وبسیج را در مقابله با ویروس کرونا مهم برشمرد و بیان داشت: اگر کمک سپاه و بسیجیان به مجموعه بهداشت و درمان نبود وضعیت حال حاضر بحرانی‌تر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار