فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

فعالیت جوانان انقلابی در عرصه فضای مجازی یک جهاد مقدس است

سرهنگ «جنیدی» گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که بیش از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت جوانان انقلابی در عرصه رسانه و فضای مجازی هستیم چراکه فعالیت در این عرصه‌ها یک جهاد مقدس است.
کد خبر: ۴۷۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ - 10August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در نشست دوستانه با جوانان فعال در عرصه فضای مجازی که امروز در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: فضای مجازی در عین کاربردی و مثمر ثمر بودن بشدت آسیب‌زا است. یکی از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی از ما اهتمام به مقوله جذب و سازماندهی نیروهای مؤمن و انقلابی در عرصه فضای مجازی در راستای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه کسی مخالف فضای مجازی نیست و پرداختن به این عرصه مهم تأثیرگذار است، گفت: یکی از شئون مهم رسانه و فضای مجازی، ابلاغ پیام به مخاطب و تأثیرگذاری بر آن است.

جنیدی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه بردسکن که در ایام انتخابات با تلاشی جهادگونه خوش درخشیدند، بیان کرد: علی رغم همه مشکلات و تنگناهای معیشتی مردم ایران اسلامی از آزمون انتخابات ۲۸ خرداد سربلند بیرون آمدند و یک انتخابات قابل قبولی رقم خورد. امروز نقطه قوت دشمنان که فضای مجازی است بدست نیروهای انقلابی جوان افتاده است امروز در شرایطی قرار داریم که بیش از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت جوانان انقلابی در عرصه رسانه و فضای مجازی هستیم، چراکه فعالیت در این عرصه‌ها یک جهاد مقدس است.

خبرنگاران با حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی جاودانه شدند

علی‌اصغر پورعباس مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بردسکن نیز در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه‌ساز تداوم انقلاب اسلامی است و خبرنگاران در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارند. خبرنگاران امروز رسالتی مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده دارند و می‌توانند با ترسیم راه و منش شهدا و ایثارگران، بازگو کردن خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی، ادامه دهنده راه شهیدان باشند و از این طريق فرهنگ شهادت و سیره زندگی شهدا را به نسل جوان و نوجوان این کشور منتقل کنند.

پورعباس با بیان اینکه نظام اسلامی از ابتدا تا به امروز با تقدیم خون هزاران شهید لاله‌گون مجاهدانه پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی کرده است، به نقش خبرنگاران در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: خبرنگاران نیز مانند دیگر اقشار جامعه خالصانه و ایثارگرانه در ادوار تاریخ انقلاب اسلامی همچون دوران دفاع مقدس پا به پای دیگر رزمندگان، خون خود را در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی تقدیم انقلاب کرده و تصویری شجاعانه از خود برجای گذاشته و در تاریخ این مرزو بوم جاودانه شدند.

در این مراسم ضمن عطرافشانی مزار ۲ شهید گمنام از تعدادی از خبرنگاران فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار