فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بردسکن:

«اخلاص» وجه مشترک گروه‌های جهادی با رزمندگان دفاع مقدس است

سرهنگ «جنیدی» گفت: اخلاص در عمل، خصوصیت برجسته‌ حماسه‌آفرینان دفاع مقدس بود و این ویژگی امروز در گروه‌های جهادی که بدون هیچ چشم‌داشتی برای آبادانی ایران اسلامی و رفع محرومیت در اقصی نقاط کشورمان حضور پیدا می‌کنند، تبلور دارد.
کد خبر: ۴۵۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 12May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه «بردسکن» در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران بسیج سازندگی شهرستان که با حضور مسئولین محلی برگزار شد، اظهار داشت: ایمان و جهاد در راه خدا دو ویژگی ممتازی است که به انسان ارزش می‌دهد.

وی افزود: جهاد در راه خدا شامل جهاد علمی، جهاد اقتصادی و جهاد مدیریتی است. نفس کار جهادی، جهاد مدیریتی است که اصل و اساس آن کار برای خدا باشد.

جنیدی اخلاص را اولین اصل مدیریت جهادی دانست و گفت: اخلاص در عمل، خصوصیت برجسته‌ حماسه‌آفرینان دفاع مقدس بود و این ویژگی امروز در گروه‌های جهادی که بدون هیچ چشم‌داشتی برای آبادانی ایران اسلامی و رفع محرومیت در اقصی نقاط کشورمان حضور پیدا می‌کنند تبلور دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس با بذل جان و مال، تجارت پر سودی با خداوند متعال داشتند و در مسیر مجاهدت خود، جز عمل به تکلیف و کسب رضایت الهی به چیز دیگری فکر نمی‌کردند.

وی نفس کار جهادی به سبک مدیریت جهادی را عامل کارآمدی دین در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: کار جهادی به عنوان یک فریضه عبادی و دینی در لایه‌لایه اجرایی نظام اسلامی نهادینه شده است.

جنیدی لازمه تحقق مدیریت جهادی را به‌عنوان اولین اصل از منظر قرآن کریم، خلوص دانست و تصریح کرد: کار برای رضای خدا حلاوت خاصی برای مجموعه بسیج سازندگی دارد و علت آن هم این است که هر کجا نیازمندی زندگی می‌کند، برای رفع محرومیت‌ حاضر می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: نهراسیدن از دشمن و توکل به خدا جزو سیره عملی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، امروز نیز این ویژگی‌ها را می‌توان در عملکرد نیروهای جهادی مشاهد کرد.

وی ضمن تقدیر از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در طول سال‌‌های متمادی مجموعه نیروهای جهادی تحت امر بسیج سازندگی شهرستان «بردسکن» را یاری کرده‌اند، از تلاش‌های مدیران و اصحاب رسانه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار