فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه بردسکن:

آزادی خرمشهر، تحقق وعده الهی بود

سرهنگ «جنیدی» گفت: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت در برابر کفر جهانی است که دستاورد آن طبق وعده‌الهی نصرت و پیروزی ملت ایران بود.
کد خبر: ۴۵۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ - 19May 2021

آزادی خرمشهر، تحقق وعده الهی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطاعات و روابط عمومی و سالروز فتح خرمشهر در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهد افزود؛ بر همین اساس اجرای طرح لبیک با هدف تشکیل یک قرارگاه عملیاتی به صورت لایه لایه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: سپاه پاسداران از اجرای این طرح هدفی جز حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای ندارد و کسانی که بخواهند سپاه را متهم به حمایت از گروه و جریان خاص سیاسی کنند در حقیقت خیانت کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن حضور مردم در انتخابات را در حقیقت دعوت به یک کار خیر دانست و گفت: کج‌سلیقگی برخی مدیران باعث شده مردم در فشار اقتصادی و معیشتی قرار بگیرند در صورتی که با مدیریت جهادی و داشتن روحیه کار و تلاش ۸۰ درصد مشکلات در داخل کشور قابل حل است.

جنیدی در بخش دیگری از سخنانش به حوزه خدمت‌رسانی بسیج با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: تولید بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و توزیع بیش از ۱۲ هزار سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا تنها بخشی از خدمات انجام شده توسط بسیج است.

وی ادامه داد: پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی و تثبیت ۱۰۰ شغل، اختصاص ۳۱۰ میلیون تومان اعتبار از قرارگاه قرب کوثر در حوزه محرومیت‌زدایی، کمک ۱۵۰ میلیون تومانی بلاعوض برای ساخت ۶۵ واحد مسکونی محرومین با همکاری کمیته امداد و تخصیص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احیاء قنوات از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط سپاه و بسیج شهرستان بردسکن در راستای رفع محرومیت‌زدایی در سطح شهرستان به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه بردسکن در ادامه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، گفت: این روز بزرگ و حماسه‌ای که در آن خلق شد، از جمله بزرگ‌ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقطه عطفی در دفاع مقدس است.

جنیدی تصریح کرد: مهمترین پیام سوم خرداد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و کفر جهانی است که دستاورد آن طبق وعده‌الهی نصرت و پیروزی ملت ایران است. فتح خرمشهر بزرگ‌ترین پیروزی ایران اسلامی بر دشمن بود که در آن پایداری یک ملت مظلوم اما مقتدر و پیروزی آنها در برابر قدرت‌های پوشالی دشمن را به رخ جهانیان کشید.

وی بیان داشت: آزادسازی خرمشهر نمونه‌ای بارز از قدرت وحدت و انسجام مردم ایران اسلامی است که در این راه از پیر و جوان با یکدلی برای رهایی خرمشهر به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و پا در میدان جهاد گذاشتند.

فرمانده سپاه ناحیه تصریح کرد: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی (ره) برای موفقیت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان کرد.

جنیدی عنوان کرد: رسانه‌ها باید برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر به ثمر رسیدن این‌ نظام و انقلاب و نمایش رویدادهای بزرگ و ماندگاری مانند آزادسازی خرمشهر تلاش کنند.

وی در پایان برگزاری یادواره شهدای منطقه عشایری دهستان درونه، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، دیدار با خانواده‌های شهدا و نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج را از برنامه‌های سالروز آزادسازی فتح خرمشهر در بردسکن اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار