نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس:

غنی‌سازی ۶۰ درصد آغازی بر اتخاذ موضع قاطعانه در برابر دشمنان است

نجف آبادی گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصدی پایانی بر نرمش در برابر دشمن و آغازی بر اتخاذ موضع مقتدرانه در برابر آمریکا و متحدانش است.
کد خبر: ۴۵۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ - 20April 2021

غنی‌سازی ۶۰ درصد آغازی بر اتخاذ موضع قاطعانه در برابر دشمنان است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، همایون سامه‌یح‌نجف‌آبادی نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: از زمان آغاز اجرای برجام تاکنون موضع ما در برابر دشمن موضعی نرم بود که این موضع نرم آمریکا و اروپا را به‌اشتباه انداخته است.

وی افزود: موضع نرم در برابر آن‌ها باعث شده تا آن‌ها فکر کنند که ایران دیگر توان و قدرتی ندارد و نمی‌تواند دیگر به‌روز‌های اوج خود بازگردد و ازجمله در مسائل هسته‌ای بتواند به غنی‌سازی اورانیوم با غنای بالادست پیدا کند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آغاز غنی‌سازی اورانیوم با غنای ۶۰ درصد این پیام را به غرب داد که در مورد ایران دچار اشتباه شده‌اند و باید در مواضع‌شان در قبال ایران تجدیدنظر کنند.

سامه یح خاطرنشان کرد: غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم آغاز یک دوره جدید در ارتباط با غرب است و آن‌ها باید بدانند ازاین‌پس دیگر نرمشی نخواهد بود و اقدامات آن‌ها با پاسخی محکم و کوبنده مواجه خواهد شد.

وی افزود: پیام دیگر غنی‌سازی ۶۰ درصد به غرب این است که آن‌ها نمی‌توانند دانش هسته‌ای ما را نادیده بگیرند و باید بدانند که با ایران هسته‌ای سروکار دارند و مواجه هستند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم ازاین‌پس مواضع ما و پاسخ‌های ما در قبال اقدامات غرب محکم و مقتدرانه خواهد بود و آن‌ها باید بدانند که دوره نرمش، همراهی و امثال آن به پایان رسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار