مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس به دفاع‌پرس خبر داد؛

حضور ناشران دفاع مقدس در نمایشگاه مجازی قرآن و عترت

سردار ناظری از حضور ناشران حوزه دفاع مقدس و مقاومت در نمایشگاه مجازی قرآن و عترت خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 20April 2021

سردار «علی ناظری» مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از حضور ناشران دفاع مقدس و مقاومت در نمایشگاه مجازی قرآن و عترت خبر داد و اظهار داشت: مجموعه برگزارکننده نمایشگاه قرآن و عترت در کنار ناشران دینی، از ناشران حوزه دفاع مقدس نیز دعوت به‌عمل آورده‌اند تا در این رویداد مهم شرکت داشته باشند.

وی افزود: نمایشگاه قرآن و عترت فرصت خوبی برای ناشران تخصصی دفاع مقدس و علاقه‌مندان به این حوزه است تا بتوانند در شرایط سخت کرونایی از جدیدترین کتاب‌های منتشر شده با شرایط ویژه‌ای برخوردار شوند.

مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بهترین و بالاترین خروجی قرآن و عترت در جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس رخ داده است، چراکه در این دوران ما به همه مفاهیم قرآنی و تعالیم اسلامی عمل کرده‌ایم.

براساس این خبر؛ مهلت ثبت‌نام ناشران و مؤسسات قرآن و عترت برای حضور در نمایشگاه قرآن کریم تا آخرین ساعت امروز ۳۱ فروردین خواهد بود.

براین اساس و طبق شرایط و ضوابط مندرج در اطلاعیه شماره یک نمایشگاه، ثبت‌نام ناشران کتب دینی و قرآنی در بخش خدمات فروشگاهی، از طریق پایگاه اینترنتی register.tibf.ir صورت پذیرفته و ثبت‌نام سایر مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی که امکان ارائه خدمات ممتاز و خلاقانه در عرصه‌های آموزش مجازی قرآن کریم، مشاوره دینی، تولید و انتشار محتوا‌های قرآنی در قالب نرم افزار، سایت، پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی و ... را دارند از طریق پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت qia.farhang.gov.ir انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن سؤال، با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها