پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام به متاسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران؛

سپاه پاسدران مرکز فرماندهی جبهه بین‌المللی مقاومت و پایداری است

سرهنگ فولادی گفت: سپاه بازوان توانمند، سینه ستبر و ساحل آرامش و امنیت ایران اسلامی و مرکز فرماندهی جبهه بین المللی مقاومت و پایداری است.
کد خبر: ۴۵۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 20April 2021

سپاه پاسدران مرکز فرماندهی جبهه بین‌المللی مقاومت و پایداری استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از  ایلام،  سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدران پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

سپاه در دل بحران‌ها بوجود آمد و در کوران بحران‌ها خودسازی کرد و به قله تکامل معنوی و مادی خود دست یافت، به همین منوال است که دنیا و تحلیگران نظام بین الملل آن را معجزه انقلاب اسلامی می‌دانند.

دوم اردیبهشت 1358 سالروز تاسیس سپاه پاسداران همزمان با اوج بحران‌های ناشی از سقوط سلطنت طاغوت و توطئه‌های پیچیده و در هم تنیده نظام شیطانی سلطه با فرمان تاریخی امام عزیزمان که نشات یافته از الهامات الهی بود تاسیس شد عرق جبینش از مقابله با بحران‌های داخلی و دخالت‌های بیگانگان پاک نکرده بود که با عمیق‌ترین بحران قرن یعنی جنگی نابرابر، ظالمانه و چند وجهی با مشارکت عمده قدرت‌های بزرگ و کوچک بین المللی مواجه شد وگام در دفاع و مقاومت نهاد و همراه و همگام با آحاد مردم عزتمند و انقلابی ایران اسلامی و دیگر نیروهای مسلح پرچمدار معجزه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس شد.

امروز هم به لطف پروردگار متعال سپاه بازوان توانمند، سینه ستبر و ساحل آرامش وامنیت ایران اسلامی و مرکز فرماندهی جبهه بین المللی مقاومت و پایداری است.

اینجانب این روز ارزشمند و جاودانه تاریخی را گرامی داشته و به روان پاک امام راحل ، شهدای اسلام و انقلاب و سپاه سلام و درود فرستاده و آرزوی سلامتی پاسداران عزیز و توفیقات روز افزون سپاه اسلام را از درگاه با عظمت الهی مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار