قدردانی مسئول بسیج هنرمندان مازندران از مادر شهید «عباسعلی پیرفیروزجایی» + تصاویر

«هراسانی» امروز با حضور در منزل شهید «عباسعلی پیرفیروزجایی» در بابل از مادر این شهید بزرگوار قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۵۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ - 20April 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان مازندران امروز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در منزل شهید «عباسعلی پیرفیروزجایی» از شهدای هنرمند و ارتشی استان حضور یافت و از مادر این شهید بزرگوار قدردانی کرد.

هراسانی در این دیدار با بیان اینکه امروز شهید حاضر و ناظر حضور ما در منزل مادرش است، اظهار داشت: بدون شک این دقایق دیدار با مادر شهید به دعوت خود شهید بوده و این توفیق را داشتیم مادر شهید را لحظاتی خوشحال کنیم.

مادر شهید «عباسعلی پیرفیروزجایی» نیز ضمن تشکر از حضور مهمانان از مرکز استان و بیان اینکه پس از هشت سال مسئول استانی در منزل ما حضور یافت، گفت: آخرین بار سال ۹۲ بود که مسئولین به دیدار ما آمدند و خیلی خوشحالم که پس از گذشت هشت سال این افتخار نصیب ما شد تا میزبان این عزیزان باشیم و خبر مهمانان امروز را از قبل فرزند شهیدم اعلام کرده و از دیروز منتظر بودم.

در پایان این دیدار، کتاب «شاهدان شیدایی» از سوی مسئول بسیج هنرمندان مازندران به مادر شهید «عباسعلی پیرفیروزجایی» اهدا شد.

کتاب «شاهدان شیدایی» مجموعه زندگی و خاطرات ۱۳۴ شهید هنرمند استان مازندران را که با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه هنری تولید شد.

شهید «عباسعلی پیرفیروزجایی» از هنرمندان صنایع دستی و رشته معرق کاری بود که در بمباران هوایی بندر گناوه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها