استخر شنای مجموعه شهید بنیادی سپاه استان قم افتتاح شد

طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) بزرگترین استخر شنای استان قم به مساحت ۹۶متر مربعدر مجموعه ورزشی شهید بنیادی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۴۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ - 22April 2015

استخر شنای مجموعه شهید بنیادی سپاه  استان قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در مراسم افتتاحیه استخر آب درمانی مجموعه شهید بنیادی گفت: این استخر به شیوه جدید در سه سطح و ابعاد ۸در ۱۲متر، با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰میلیون ریال و با تأسیسات مجزا از استخر اصلی طراحی و ساخته شده است.

یوسف حسنی افزود: تعمیرات و تغییرات اساسی در استخر اصلی شهید بنیادی شامل کاشی کاری، تاسیسات گرمایی، تصحیح سونای خشک و جکوزی و محوطه سازی با هزینهای بالغ بر ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال انجام شده است و آماده خدمت رسانی به کارکنان سپاه بسیجیان و عموم همشهریان عزیز است

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) نیز در این مراسم ضمن تشکر از عوامل اجرایی این پروژه گفت: امروزه انسان به اهمیت ورزش و آمادگی جسمانی به طور کامل پی برده است و برای زندگی در جامعه امروزی علم و جسم سالم مکمل یکدیگر هستند.

رضا حافظی ادامه داد: ورزش و آمادگی جسمانی در نشاط جامعه نقش اساسی دارد چراکه انسان سالم محور توسعه می باشد و ورزش باعث دوری انسان از تنبلی و سستی می شود.

 در این مراسم سیدی فرمانده لشکر ۱۷علی بن ابی طالب(ع) و حجت الاسلام ولی زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها