رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

غنی‌سازی ۶۰ درصد تنها بخشی از توانمندی کشور ما در حوزه مسائل هسته‌ای است

حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: دانش هسته‌ای در کشور ما بومی‌شده و غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم تنها بخشی از توانمندی ما در حوزه مسائل هسته‌ای است.
کد خبر: ۴۵۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 21April 2021

غنی‌سازی ۶۰ درصد تنها بخشی از توانمندی کشور ما در حوزه مسائل هسته‌ای است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به توانمندی دانشمندان ما در حوزه مسائل دانش بنیان و از جمله مسأله هسته‌ای و با توجه به این‌که این دانش در کشور ما بومی‌شده، برای این‌که نشان دهیم هیچ محدودیتی برای ما در این حوزه وجود ندارد، ولو این‌که ما بخواهیم کار را از نقطه شروع آغاز کنیم، بخشی از توان‌مندی خودمان را در غنی‌سازی ۶۰ درصد نشان دادیم.

وی افزود: غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم درواقع برگ برنده ما در این مقطع حساس است که دشمن ما با تمام توان خود و ظرفیت تروریستی خود درصدد است تا اقدام به خراب‌کاری کند که البته در زمان مناسب پاسخ مناسب به این خراب‌کاری داده خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ما با غنی‌سازی ۶۰ درصد توان‌مندی خود را برای افزایش غنای اورانیوم به دشمن نشان دادیم و اقدامات دشمن نمی‌تواند مانع پیشرفت و توسعه ما شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: طرف مقابل ما باید بداند که از این ‌پس جمهوری اسلامی ایران باکسی مسامحه نخواهد داشت. مجلس یازدهم تصمیم قاطع خود را در این زمینه گرفته و دولت هم روز‌های پایانی‌اش است و دولت آینده ان‌شاءالله با مجلس هماهنگ خواهد بود و مسائل را به نفع نظام و در جهت پیش خواهد برد.

وی افزود: تا زمانی که آمریکایی‌ها تمامی تعهدات خودشان را اجرایی نکنند، به مسیر فعلی خود با جدیت ادامه خواهیم داد و مطمئن باشند که ایران در این مسیر تصمیم دیگری را نخواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان گفت: همان‌طور که گفتم دانش هسته‌ای در کشور ما بومی‌شده و غنی‌سازی ۶۰ درصد اورانیوم تنها بخشی از این توانمندی در کشور ماست.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار