فرمانده کل ارتش:

دشمنان در سست کردن پیوند ناگسستنی ارتش با امام، رهبری و مردم توفیقی نداشته‌اند

سرلشکر موسوی با بیان این‍که ارتش از همان روز‌های اول پیروزی انقلاب تا امروز تحت شدیدترین و پیچیده‌ترین هجمه‌ها و عملیات روانی قرار گرفته است، گفت: دشمنان می‌خواستند پیوند ناگسستنی ارتش با امام، رهبری و مردم را سست کنند، اما کوچکترین توفیقی در این راه نیافته و نخواهند یافت.
کد خبر: ۴۵۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ - 21April 2021

دشمنان در سست کردن پیوند ناگسستنی ارتش با امام، رهبری و مردم توفیقی نداشته اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس)، ضمن عرض خیر مقدم به رئیس قوه قضاییه، با بیان اینکه مخاطبان شما در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، فرماندهان امروز و فردای ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: همه کسانی که قرار است فرماندهی‌های رده یکم ارتش را به عهده بگیرند، باید از این دانشگاه بگذرند.

وی افزود: در این هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، شکرگزار درگاه خداوند بزرگ هستیم که نعمت را بر ما تمام کرد و با پذیرفته شدن به جمع سربازان ارتش اسلام، تحت فرماندهی، ولی امر مسلمین قرار داد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: ارتش از همان روز‌های اول پیروزی انقلاب تا امروز تحت شدیدترین و پیچیده‌ترین هجمه‌ها و عملیات روانی قرار گرفته است و دشمنان به خیال خام خود می‌خواستند پیوند ناگسستنی ارتش با امام، رهبری و مردم را سست کنند، اما به حول و قوه الهی و با درایت و حمایت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با بصیرت خانواده ارتش، هرگز کوچکترین توفیقی در این راه نیافته‌اند و نخواهند یافت.

سرلشکر موسوی تأکید کرد: ارتش ایمان راسخ دارد که مشروعیت، مقبولیت و موفقیت خود را در سایه فرماندهی و وصل به کوثر ولایت دارد و هیچ ترفندی نخواهد توانست این اعتقاد را سست کند.

وی خاطرنشان کرد: با عنایات بزرگوارانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و تحت هدایت آن امام عزیز است که ارتش به مدال‌های گوناگون «کلمه طیبه»، «ارتش حزب‌الله» و مصداق  «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» و «صادق در شعار ارتش فدای ملت» مفتخر شده است.

فرمانده کل ارتش در پایان گفت: در شکر بر نعمت الهی ولایت و بر این عنایات و الطاف، جان، کم‌ارزش‌ترین متاع است که بر سرِ دست، شب و روز، در تجافی تقدیم به انقلاب، منتظر اشاره نورانی مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است، باشد که عمرمان در خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد تا در روز قیامت در پیشگاه خداوند، گلگون‌کفن و سفیدروی مشهور شویم؛ ان‌شاءالله.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها