پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به حجت‌الاسلام اژه‌‌ای

حجت‌الاسلام آقاجانپور طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸ - 01July 2021

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به حجت‌الاسلام اژه‌‌ایبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای «دام عزه»
با سلام و تحیت

در قرآن کریم آمده است:
إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَىٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ
خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید! و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید، به عدالت داوری کنید.

حسن اعتماد ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز به حضرتعالی در سپردن مسئولیت بسیار مهم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

نقش قوّه‌ی قضاییّه در حاکمیت اسلامی نقش بسیار مهمی است، قوّه‌ی قضاییّه ضامن صحّت عمل مسؤولان نظام و آحاد مردم و تأمین حقوق آن‌ها در نظام اسلامی است.

اگر ما تشنه‌ی عدالتیم، تضمین تحقّق عدالت، با سلامت و کارآمدی قوّه‌ی قضاییّه میسّر است.

اگر ما برای مردم و حقوق آن‌ها ارزش درجه‌ی یک قائلیم، تأمین این حقوق، در گرو این است که قوّه‌ی قضاییّه بتواند کار خود را با قوّت، شجاعت و بصیرت انجام دهد.

انتظار می‌رود با حضور حضرتعالی در راس قوه قضائیه به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند و اشرافی که نسبت به آسیب‌ها و تهدیدات دارید، با گماردن نیرو‌های کارآمد و جهادی و فاضل و صالح در مسئولیتها، با قاطعیت با شبکه‌های فساد و عناصر آن مبارزه تا طعم شیرین عدالت در کام مردم بنشیند.

با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند و درخشان حضرت آیت الله رئیسی، برای موفقیت جنابعالی در ایفای این امانت و مسئولیت بسیار مهم و خطیر دعا می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سید ضیاءالدین آقاجانپور»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار