ترفند جالب شهید بادپا برای جلب رضایت شهید سلیمانی جهت حضور در سوریه

«روزی که شهید بادپا برای اصرار برای حضور در سوریه همراه با همسرش پیش من آمد، خودش را پشت سر همسرش پنهان کرد و چادر او را واسطه قرار داد تا من حیا کنم و اجازه اعزام او را بدهم.»
کد خبر: ۴۵۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰ - 12June 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در فیلمی که توسط پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره شهید بادپا منتشر شده است، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مورد اصرار این شهید برای حضور در سوریه توضیح می‌دهد.

زرنگی شهید بادپا برای جلب رضایت شهید سلیمانی جهت شرکت در عملیات علیه داعش

سخنان حاج قاسم در مورد اصرار شهید بادپا در این فیلم، به شرح زیر است:

«حسین بادپا با اصرار خودش را به قافله رساند و چه بسا از آن جلو زد. (روزی که برای اصرار برای حضور در سوریه همراه با همسرش پیش من آمد) خود را پشت سر همسرش پنهان کرد و چادر او را واسطه قرار داد تا من حیا کنم و اجازه بدهم. چون به آن حق رسیده بود.»

سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه دیدار با خانواده شهید بادپا درمورد راهی که شهیدان در آن قدم گذاشتند، از این قرار است: «بسیاری از این شهیدان، از دوران نوجوانی و جوانی عبور کرده‌اند و نمی‌توان گفت که هیجان جوانی آن‌ها را به این مسیر کشانده است. اگر فرد ۳۰- ۴۰- ۵۰ ساله به استقبال خطر و مقابله با دشمن رفت، این ناشی از اعتقاد خالص و فداکاری او است.»

انتهای پیام/ ۱۱۸

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار