لحظه شهادت «شهید بادپا» به روایت «شهید صدرزاده» + فیلم

شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» در فیلمی به روایت لحظه شهادت رزمنده مدافع حرم «حسین بادپا» و مشاهدات خود در این خصوص پرداخته است.
کد خبر: ۴۸۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ - 07November 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» در فیلمی به روایت لحظه شهادت رزمنده مدافع حرم «حسین بادپا» و مشاهدات خود در این خصوص پرداخته است که در ادامه متن سخنان وی و فیلم مربوطه آمده است.

لحظه شهادت «شهید بادپا» به روایت «شهید صدرزاده»

«من داشتم صحبت می‌کردم که یک گلوله آمد و به پهلوی من اصابت کرد و من مجروح شدم. حاج‌آقا در بیسیم شروع به صحبت کرد: «اگر ابراهیم (نام مستعار شهید صدرزاده، «سید ابراهیم» بود.) را دوست دارید، نفربر بفرستید.»

من آمدم و بقیه کمک کردند. به محض اینکه آمدم تا سوار نفربر بشوم، برگشتم و دیدم همه افتادند. دستم را دراز کردم که آن را بگیرند. بلند شد و نتوانست بنشیند. دستش را در دستم گذاشت. من یک تیر دیگر خوردم و در نفربر افتادم. وقتی که دستش از دستم جدا می‌شد، احساس کردم با انگشت شصتش دستم را از دستش جدا کرد.

راوی درمورد آخرین لحظات زندگی شهید بادپا گفت: «انگار حاج حسین (شهید حسین بادپا) از زندان دنیا رها شده بود. فکر کنم آن جا شهید کاظمی او را بخشیده بود و شهید یوسف‌اللهی حرف خود را پس گرفته بود.

بالاخره این بار سنگین از دوش حاج حسین برداشته شد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار