بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران؛

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 22April 2021

جایگاه ارزشمند سپاه در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا این نهاد در راستای حراست از آرما‌ن‌های انقلاب اسلامی و حفاظت نظامی از مرزهای این سرزمین، به مقابله با جبهه کفر و ستم برخاسته و گام های بلند و استواری را بردارد.

سپاه پاسداران به عنوان یکی از اساسی‌ترین نهاد‌های انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ «روحیه انقلابی» مسئولیت‌های سنگین و خطیری را برای پاسداری و حراست از این انقلاب و دفاع از اسلام برداشته و توانسته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند.

‌جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و در این راستا کارنامه درخشان و فاخری در تاریخ سراسر عزت و افتخار ایران اسلامی از خود بر جای گذاشته است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان ضمن گرامیداشت این روز خجسته، از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شبانه روزی پاسداران عزیز در همه عرصه ها تشکر و قدردانی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار