بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی به مناسبت سالروز تأسیس سپاه؛

پروژه سپاه‌هراسی نتیجه عصبانیت استکبار جهانی از موفقیت‌های سپاه است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 22April 2021

پروژه سپاه‌هراسی نتیجه عصبانیت استکبار جهانی از موفقیت‌های سپاه است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

«من از سپاه راضی هستم؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود.» امام خمینی (ره)

دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بزرگ معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است، این فرمان منادی پیام امیدواری و خرسندی برای مردم عزیز ایران اسلامی و تعیین نگهبان و حافظ امین برای انقلاب و نظام مقدس اسلامی بود که تاکنون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحق توانسته با آرمانی بزرگ، متعالی و با تبعیت از سالار شهیدان کربلا؛ حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، عزت و افتخار آفریده و در حراست از نظامی که به مقابله با جبهه کفر و ظلم و ستم برخاسته گام‌های بزرگ و استواری را بردارد.

امروز نقش پاسداران سبزپوش در عرصه‌های مختلف و مجاهدت‌های آنان در سال های پرمخاطره و پر افتخار، به ویژه ایثار و فداکاری در 8 سال دفاع مقدس و مقابله با هجمه‌های مختلف دشمنان داخلی و خارجی بر کسی پوشیده نیست.

لذا سپاه نهادی متعهد و برخاسته از متن و بطن امت اسلامی و آرمانهای حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت شریف، رشید و مسلمان ایران است. سپاه در تمامی لحظات و عرصه‌ها به ویژه مقاطع مختلف خاص و سخت که کشور و مردم نیاز به کمک داشته همواره یار و یاور مردم بوده که پس از دفاع مقدس، حضور مقتدرانه در عصه‌های مورد نیاز نظام و کشور و در شرایط کنونی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا با تمام قوا وارد میدان شده و در این راستا کارنامه‌ای درخشان، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است که همچنان ادامه دارد.

لذا تردیدی نیست که پروژه سپاه‌هراسی و هجمه‌های ناجوانمردانه علیه این نهاد مقدس و انقلابی کشور و عصبانیت و کینه‌ورزی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در قالب عملیات روانی و تبلیغات مسموم رسانه‌ای با هدف مقابله با اقتدار این نیروی انقلابی و متعهد و مکتبی کشور ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر، حرکت پیروزمندانه و تاثیر نقش حیاتی سپاه در حفظ و تقویت بازدارندگی و اقتدار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه استکبار بوده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تعظیم در مقابل تفکر راهبردی آن عزیز سفر کرده، دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر عموم سبزپوشان ایثارگر و فداکار و حماسه‌ساز و همه نیروهای مسلح و مردم غیور و حق‌شناس استان آذربایجانغربی تبریک و تهنیت عرض نموده و با گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و پیشکسوتان و تکریم خانواده معظم و معزز  این نهاد مقدس، امیدواریم به مدد الهی در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای حفاظت و حراست از نظام مقدس اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب بیش از پیش موفق و سرافراز باشد. ان‌شاءالله.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها