توسط اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید؛

پویش آنلاین نقد کتاب برای آثار نشر شاهد برگزار می‌شود

پویش آنلاین نقد کتاب برای آثار نشر شاهد توسط اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ - 22April 2021

پویش آنلاین نقد کتاب برای آثار نشر شاهد برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر  دفاع‌پرس، «پویش آنلاین نقد کتاب» به‌زودی توسط اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود. این‌پویش به‌صورت منظم و بر اساس کتاب‌های تازه‌نشر شده شاهد برگزار خواهد شد.

به این‌ترتیب مخاطبان آثار نشر شاهد، می‌توانند پس از مطالعه کتاب‌های این انتشارات به نقد و بررسی این‌آثار بپردازند که به گفته مسئولان نشر شاهد، به نقدهای علمی و کارشناسی منتخب ۵۰۰ هزار تومان جایزه پرداخت خواهد شد.

نخستین کتاب «پویش آنلاین نقد کتاب» به کتاب «سردار نبرد» نوشته مصطفی محمدی تمنایی درباره زندگی سردار شهید نورعلی شوشتری، معروف به «شهید وحدت» اختصاص دارد. «سردار نبرد» حاصل مصاحبه‌ها و پژوهش‌های نویسنده درباره شهید نورعلی‌ شوشتری است و با روایت‌های متعدد و در هم آمیخته‌ای همراه است.

نقدهای رسیده به دبیرخانه پویش مذکور، پس از بررسی توسط کارشناسان و داوران رتبه‌بندی می‌شوند و به برترین نقدها، هدایایی تعلق می‌گیرد.

اداره کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران «پویش آنلاین نقد کتاب» را با هدف توسعه کتابخوانی حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌کند و امکان دسترسی رایگان به آثار نشر شاهد در این پویش فراهم است.

پیوند ورود به این‌پویش در فضای مجازی منتشر شده است.

نظر شما
پربیننده ها