پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه؛

سپاه نهادی معتمد و برخاسته از آرمان‌های مردم انقلابی ایران است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» با صدور پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ - 22April 2021

سپاه نهادی معتمد و برخاسته از آرمان‌های مردم انقلابی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان طی پیامی فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

امروز سپاه نماد ارزشمندی است که ایستادگی در برابر قدرت‌های جهانی را به رخ می کشد. نمادی قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه که آن روز بنیانگذار انقلاب اسلامی درباره اش اینچنین گفت: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»

سپاه پاسداران نهادی معتمد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های مردم انقلابی ایران است که با اتکا و توکل به خداوند و پیروی از سرور و سالار شهیدان می‌کوشد تا جانانه و عاشقانه از اهداف و دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب اسلامی محافظت نماید و در این مسیر بی‌شک در پرتو اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری، همواره رسالتی ملی و جایگاهی فراتر از وابستگی‏‌ های حزبی و جناحی داشته و دارد و این نیروی مردمی متعلق به همه ملت است.

سپاه رشد و بالندگی خود را در میادین سخت نبرد دفاع مقدس و بحران‌های گوناگون به دست آورده و از آنچنان اقتداری برخوردار است که دشمنان این مرز و بوم ‌با همه ترفندهای شیطانی خود‌ قادر نیستند روند رو به اعتلای این نهاد مقدس ‌را ‌متوقف سازند.

یاد و خاطره همه شهدای سرافراز میهن اسلامی، به ویژه سرداران، پاسداران و بسیجیان شهید انقلاب اسلامی ایران را گرامی می دارم.

امروز پس از گذشت بیش از 4 دهه از تأسیس، این نیروی ارزشی و پر افتخار، نقش سپاه پاسداران در اوان انقلاب اسلامی و همچنین از دوران هشت سال دفاع مقدس تا کنون در تامین امنیت، دفاع و حراست از جای جای میهن اسلامی و در عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی نقشی بی‌بدیل می‌باشد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز حضور سپاه در عرصه‌های سازندگی ، فرهنگی، مواقع نیاز، بحران و در حوادثی همچون سیل، زلزله، عرصه‌های محرومیت‌زدایی و اجرای طرح مبارزه با کرونا توسط بسیجیان با نام پر افتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چشمگیر بوده و از عومل مهم توسعه و پیشرفت محسوب می شود‌.

اینجانب فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقارن این روز با ایام ماه نزول قرآن را گرامی داشته و به همه برادران سپاهی به ویژه بسیجیان و پرسنل زحمتکش سپاه تبریک و تهنیت عرض نموده و به حرمت خون تمام شهدا موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار