مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر:

فلسفه وجودی سپاه حراست از ارزش‌های والای انسانی است

حجت‌الاسلام «طالعی» گفت: سپاه نهادی است که دارای مکانیزم خود حفاظتی، خود صیانتی و خود نظارتی است و فلسفه وجودی‌اش حراست از از اصل نظام، ارزش های نظام و ارزش های والای انسانی است.
کد خبر: ۴۵۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 22April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «رحیمعلی طالعی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیه «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه»، اظهار داشت: هر چه دارید در برابر دشمن آماده سازید و هدف از این آمادگی‌ها ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان خداست.

طالعی با بیان اینکه دشمنان هرچه مجهز باشند اگر هراس از ما در دل داشته باشند شکست خواهند خورد، گفت: توصیه قرآن این است که در برابر دشمن از اقتدار لازم برخوردار شویم و این اقتدار جز با ایمان، تقوا، صبر و یقین به هدف حاصل نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به توصیه‌های رهبر انقلاب در مورد سپاه و پاسداری، تاکید کرد: توصیه‌های رهبری، بر تعمیق معنویت، افزایش آگاهی و بالا بردن بصیرت و بینش سیاسی استوار است.

حجت‌الاسلام طالعی تصریح کرد: سپاه نهادی است که دارای مکانیزم خود حفاظتی، خود صیانتی و خود نظارتی است و فلسفه وجودی‌اش حراست از از اصل نظام، ارزش های نظام و ارزش های والای انسانی است که باید  در این راه از پاسداری خویش پاسداری کنیم و مراقب شایستگی‌های پاسداری باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز گفت: ما برای اقتدار نظام تلاش و بر حضور حداکثری در انتخابات تبلیغ خواهیم کرد لیکن وارد مصادیق نشده و نخواهیم شد چراکه سپاه برای اشخاص و گروه‌های مختلف سیاسی نباید هزینه شود.

وی ابراز داشت: سپاه در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است و به هیچ‌کس اجازه سوء استفاده از اقتدار این نهاد مقدس و ولایی را نخواهیم داد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها