نماینده مردم سمیرم در مجلس:

شاهد عزم جریان‌های سیاسی برای بیرون راندن تروریست‌های آمریکایی از عراق هستیم

سلیمی گفت: امروزه شاهد عزم جدی جریان‌های سیاسی برای بیرون راندن تروریست‌های آمریکایی از عراق هستیم و این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 22April 2021

شاهد عزم جریان‌های سیاسی برای بیرون راندن تروریست‌های آمریکایی از عراق هستیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اصغر سلیمی» نماینده مردم سمیرم در مجلس در گفت‌وگویی اظهار داشت: آمریکایی‌ها از طریق ایجاد ناامنی در این کشور حضور یافتند و اکنون نیز سرمنشأ ناامنی‌های منطقه هستند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متأسفانه آمریکایی‌ها در پوشش مبارزه با تروریست در عراق، ثروت این کشور را به غارت بردند و همواره هزینه‌های سنگینی بر مردم این کشور وارد کردند.

وی با یادآوری جنایت ننگین آمریکایی‌ها در پی به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس، ادامه داد: نظامیان تروریست ایالات‌متحده با اقدام مذکور تمامی قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشتند و در کشور عراق اقدام به ترور فرماندهان نظامی زدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بر این اساس امروزه شاهد عزم جدی جریان‌های سیاسی برای بیرون راندن تروریست‌های آمریکایی از عراق هستیم و این مهم در آینده‌ای نزدیک محقق خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه پارلمان عراق برای خروج نظامیان آمریکایی، خاطرنشان کرد: خواست مردم این کشور اجرایی خواهد شد و هیچ تروریست آمریکایی نمی‌تواند مانع اجرای این امر شود ازاین‌رو مشاهده می‌شود واشنگتن درصدد خروج آبرومندانه از این کشور است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار