بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه؛

نقش سپاه در تثبیت، حفظ و توسعه انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 22April 2021

نقش سپاه پاسداران در تثبیت، حفظ و توسعه انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت 2 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بنا به دستور تاریخی،  بنیانگذار  انقلاب اسلامی ایران  حضرت امام خمینی (ره) است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سایه اتخاذ تدابیر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در حفظ و حراست از ارزش‌های مقدس و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای عظیمی که حاصل خون شهدا  و صبر و درایت ملتی حماسه آفرین است معنا کند.

نقش  موثر و حیاتی،  رسالت و ماموریت خطیر این نهاد انقلابی در تثبیت، حفظ و توسعه انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست. سپاه پاسداران، از بدو تاسیس تاکنون در تمامی عرصه‌های دفاع از نظام و ولایت، تمامیت ارضی کشور و امنیت، گام‌های مهمی را با صلابت برداشته است و نقش خود را در انتقال اندیشه‌های ناب انقلابی به دیگر کشورها بویژه کشورهای منطقه به خوبی ایفا  کرده است.

در دوران هشت ساله دفاع مقدس برادران سپاهی  دو شاوش سایر رزمندگان، با تمام توان به مقابله با دشمن متجاوز پرداختند و در این راه شهدای فراوانی تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی نمودند.

بعد از دوران دفاع مقدس نیز نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تیز هوشی، موقعیت شناسی، بصیرت و ولایتمداری، همواره در همه عرصه‌ها حضوری فعال و چشمگیر داشته‌اند. هر جا که نیاز بوده است، در  زمان وقوع حوادثی مانند سیل و زلزله و در بیش از یک سال گذشته، در زمان شیوع ویروس کرونا در کمک‌رسانی و مساعدت به هموطنان، در جهاد سلامت یارگیر هموطنانمان هستند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تبریک این روز به سبز پوشان سپاه پاسداران و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، موفقیت و بهروزی بیش از پیش تمامی نیروهای نظامی و انتظامی را از خداوند متعال مسئلت دارد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار