نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس:

سپاه همواره پشتیبان ملت ایران و ملت های مسلمان بوده است

کریمی گفت: سپاه همواره پشتیبان ملت ایران و ملت های مسلمان بوده و ملت ایران هم ارادت ویژه‌ای به این نهاد انقلابی دارد که نمونه آن را در مراسم تشییع شهید سلیمانی به وضوح دیدیم.
کد خبر: ۴۵۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴ - 22April 2021

سپاه همواره پشتیبان ملت ایران و ملت های مسلمان بوده است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «علی اکبر کریمی» نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین نهادهای کشور است که با رویکرد ولایی، انقلابی و مردمی تشکیل شده و در طول این ۴۲ سال گذشته در همه ماموریت ها و رسالت های خود کاملا موفق عملکرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در طول این سال ها به معنای واقعی پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی بوده و در گذرگاه های سرنوشت ساز سپاه همواره خوش درخشیده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس گفت: در صحنه بودن سپاه در تمام عرصه ها و حوزه هایی که کشور به آن نیاز داشته که از ابتدای انقلاب سپاه در مبارزه با گروهک ها، جریان های منافقین و تجزیه طلب، در دفاع مقدس و کسب افتخارات بزرگ در هشت سال جنگ تحمیلی تمام‌ قد در میدان بوده است.

وی بیان کرد: همچنین سپاه بعد دفاع مقدس در صحنه های مختلف سازندگی، حفاظت از امنیت کشور، پاسداری از مرزها و ارزش های انقلاب و نقش آفرینی در عرصه های فرهنگی خوش درخشیده است.

کریمی گفت: بزرگترین نقش آفرینی سپاه پاسداران حضور موثر در جبهه های مقاومت و مبارزه همه جانبه با فتنه داعش بود که سپاه یک نبرد شجاعانه با فتنه بزرگ داعش انجام داد و توانست با فرماندهی سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی پیروزی بزرگ را رقم بزند.

وی ادامه داد: در عرصه سازندگی سپاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل قرارگاه خاتم الانبیاء ، بسیج سازندگی و سایر مجموعه های محرومیت زدایی در عرصه خدمت به مردم و کشور پیشتاز بود و بزرگترین پروژه های عمرانی،صنعتی، کشاورزی و تولیدی را با موفقیت به سرانجام ‌رسانده است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس اضافه کرد: سپاه در طول انقلاب اسلامی همواره منشا خدمات و برکات بسیاری بوده و عملکرد سپاه نشان از جهاد همه جانبه این نهاد انقلابی برای خدمت به مردم و کشور بوده است.

وی با تأکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی خالص ترین، صادق ترین و در عین حال توانمند ترین خادمان ملت ایران هستند،گفت: جمله راهبردی و معروف حضرت امام(ره) که اگر سپاه نبود کشور هم نبود جمله بسیار پر معنایی است که نشان از جهاد همه جانبه پاسداران عزیز در همه عرصه ها است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس گفت: سپاه همواره پشتیبان ملت ایران و ملت های مسلمان بوده و الحمدلله ملت ایران هم ارادت و علاقمندی ویژه ای به این نهاد انقلابی و فرماندهان شجاع آن دارد که نمونه آن در مراسم تشییع شهید سلیمانی و سایر سرداران سپاه و شهدای دفاع مقدس را به وضوح دیدیم.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با حضور میلیونی خود در تشییع شهید سلیمانی از حماسه سازی های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف تجلیل کردند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار