برگزاری مراسم چهلمین روز عروج سردار «کوسه‌چی» در اهواز

مراسم چهلمین روز عروج شهادت گونه سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 22April 2021

برگزاری مراسم چهلمین روز عروج سردار کوسه چی در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم چهلمین روز عروج شهادت گونه سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

در این مراسم یادبود که با حضور سرتیپ پاسدار«حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، سرتیپ دوم پاسدار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از همرزمان این جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس برگزار شد سردار سرتیپ «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا از همرزمان سردار کوسه چی به ایراد سخن پرداخت.

وی سردار کوسه چی را یک رزمنده و مجاهد خستگی ناپذیر دانست و اظهار داشت: امثال سردار کوسه چی تمام جوانی و انرژی شان را بی منت صرف جهاد و ایثار در راه کشور و ملت کردند و تا لحظه عروج از هیچ تلاشی برای سرافرازی سپاه اسلام دریغ نکردند.

سردار شاهوارپور نیز در توصیف این جانباز و فرمانده دفاع مقدس گفت: سردار کوسه چی از فنی ترین فرماندهان نظامی دوران دفاع مقدس بود که ساختارهای زیادی را در سپاه تاسیس کرد.

سردار یوسفی در این مراسم بیان داشت: رزمندگان و پاسداران زیادی در طول دوران دفاع مقدس از تجربیات گرانبهای این مجاهد رزمنده درس ایثار و صداقت و شهامت آموختند.

سردار «محمدحسن کوسه چی» دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس چندی پیش دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

جانشین فرماندهی لشکر ۷ ولیعصر (عج) دزفول در دوران دفاع مقدس، فرماندهی قرارگاه های منطقه ای نجف اشرف و صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه و مشاورت فرماندهی کل سپاه از جمله سوابق سردار کوسه چی بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها