با حضور سردار خضرایی؛

نخستین جلسه برنامه ریزی اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پنجمین مرحله اعزام کاروان های راهیان نور ولایت به مناطق عملیاتی جنوب کشور که در اسفند ماه سال جاری و فروردین ماه سال آینده انجام خواهد شد؛ با حضور مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و معاونین و مدیران باغ موزه در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار شد .
کد خبر: ۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰ - 13October 2013

نخستین جلسه برنامه ریزی اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این جلسه سردار خضرایی با اشاره به چهار مرحله اعزام زائرین به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور توسط باغ موزه دفاع مقدس گفت : خوشبختانه تجربیات خوبی در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور کسب کرده ایم که در جلسات مشترکی که پس از هر مرحله با حضور مدیران کاروان ها برگزار شده تجربیات بدست آمده احصاء و جمع بندی شده است که باید در اعزام های بعدی مورد توجه قرار گیرد .

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس اظهار داشت : وجود برخی کاستی ها در مراحل اعزام  طبیعی است اما هدف ما از تشکیل نشست های مشترک و این جلسه انجام برنامه ریزی دقیق برای اعزام زائران به مناطق عملیاتی است تا بتوانیم با کمترین هزینه بیشترین رضایت زائران را چه در بعد رفاهی و چه در بعد معنوی بدست آوریم.

سردار جواد خضرایی با اشاره به اینکه اعزام های راهیان نور که از سوی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت و با مشارکت شهرداری تهران انجام گرفته است مربوط به قشر ها و گروه های سنی مختلف بوده است افزود :  باغ موزه دفاع مقدس آمادگی دارد اعزام کاروان های دانشجویان و روحانیون به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد : با توجه به فرصت باقی مانده تا اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور که در اسفند ماه سال جاری و فروردین ماه سال آینده برگزار می شود بتوانیم تعداد بیشتری از علاقمندان به این سفر معنوی را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام کنیم .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار