پناهی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

امروز شاهد رشد، بالندگی سپاه در عرصه‌های دفاعی هستیم

مسئول معاونت اجتماعی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم ایران شریف‌ترین مردم در جهان هستند سپاه به آن‌ها خدمت رسانی می‌کند و امروز شاهد رشد، بالندگی، افتخار و سربلندی سپاه در عرصه‌های دفاعی هستیم.
کد خبر: ۴۵۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ - 23April 2021

امروز شاهد رشد، بالندگی سپاه در عرصه های دفاعی هستیمسرهنگ پاسدار «مسعود پناهی» مسئول معاونت اجتماعی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است؛ رسالتی بسیار سنگین که قطعا اگر روحیه جهادی و انقلابی در بین پاسداران و این سازمان بزرگ که به عنوان مولود انقلاب اسلامی است این روحیات وجود نداشت این رسالت مهم و بزرگ نیز محقق نمی‌شد.

سرهنگ پناهی ادامه داد: امروز مشاهده می‌کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده و می‌کند و در حوزه‌هایی که انقلاب اسلامی نیازمند کمک است سپاه جلودار است و در کنار دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی همراهی می کند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که مردم ایران شریف‌ترین مردم در جهان هستند سپاه به آنها خدمت رسانی می‌کند و امروز شاهد رشد، بالندگی، افتخار و سربلندی سپاه در عرصه‌های دفاعی هستیم.

سرهنگ پناهی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، کارهای جهادی و سازندگی این نهاد مقدس کارنامه درخشانی را از خود برجای گذاشته و باتوجه به وجود ویروس منحوس که در جهان و کشور ما وجود دارد باز هم مجموعه‌ سپاه و بسیج در یاب طرح‌های مختلف در کنار مردم و در این شرایط بوده‌اند و در حوزه‌های بهداشتی و اقتصادی و معیشتی خوش درخشیده و مرهمی بر آلام و دردهای مردم بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار