مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم پرداختن به همه جوانب حادثه صحرای طبس

سرهنگ پاسدار «فلاحی» بر لزوم پرداختن به همه جوانب حادثه صحرای طبس تأکید کرد و گفت: باید به همه جوانب حادثه صحرای طبس به ویژه جنبه های معنوی این حادثه الهی پرداخته شود.
کد خبر: ۴۵۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ - 25April 2021

لزوم پرداختن به همه جوانب حادثه صحرای طبسسرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: واقعه پنجم اردیبهشت 58 از اذهان پاک نخواهد شد و اتفاقی که در صحرای طبس به وقوع پیوست، نماد پیروزی اراده الهی بر شیطان بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور و شیوع ویروس کرونا، بیشتر برنامه‌ها از بستر فضای مجازی پخش می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در خصوص ویژه برنامه‌های سالروز پنجک اردیبهشت‌ماه، عنوان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده مراسم گرامیداشت واقعه صحرای طبس امسال به جهت محدودیت‌های ماه رمضان و شیوع کرونا، به صورت محوری با مرکزیت بیرجند و در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

فلاحی بر لزوم پرداختن به همه جوانب حادثه صحرای طبس تأکید کرد و افزود: باید به همه جوانب حادثه صحرای طبس به ویژه جنبه های معنوی این حادثه الهی پرداخته شود.

فلاحی رونمایی از جدیدترین تولیدات فرهنگی و هنری مرتبط با واقعه طبس، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع استکبارستیزی و واقعه طبس در فضای مجازی، روایتگری راویان در فضای مجازی و برنامه‌های صدا و سیما، برگزاری مسابقه انشاء و نقاشی در شبکه شاد، اجرای سرود جمعی در طبس،  برپایی کرسی های آزاداندیشی با موضوع آمریکاشیطان بزرگ، انتشار موشن گرافی، نماهنگ و عکس نوشته در فضای مجازی را از جمله ویژه برنامه‌های بزرگداشت سالروز گرامیداشت واقعه صحرای طبس ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها