رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق:

انتخاب شعارهای اقتصادی از سوی رهبر انقلاب یک مقوله تشریفاتی نیست

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق گفت: انتخاب شعارهای اقتصادی در سال‌های اخیر برای شعارهای سال از سوی رهبر حکیم انقلاب یک مقوله تشریفاتی نیست.
کد خبر: ۴۵۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 25April 2021

انتخاب شعارهای اقتصادی از سوی رهبر انقلاب یک مقوله تشریفاتی نیستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند حجت‌الاسلام «روشندل بیلندی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق در جمع فرماندهان و مسئولین ضمن اشاره به شعار سال، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی با دشوارترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی روبرو است و دلیل آن نیز قیام استقلال‌طلبانه ملت بزرگ ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه اگر کشورمان قرار بود مانند گذشته وابسته بیگانگان باشد این همه فشار را تحمل نمی‌کرد، افزود: خدا را شاکریم که ظرفیت‌های فرهنگی ما و اعتقادات عمیق ملت ایران و همت عالی مردم متدین و ولایتمدار سبب شده تا بتوانیم بر تمام موانع پیروز شویم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق مطرح کرد: همانطور که در دوران دفاع مقدس در حوزه نظامی با بسیج کردن تمام مردم و امکانات حول محور ولایت و همگرایی ملی‌مان توانستیم مقابل بیش از چندین کشور دنیا که مستقیم و غیر مستقیم با ما در جنگ بودند پیروز شویم، امروز هم در جنگ اقتصادی می‌توانیم به شرط همت و رصد دقیق مسئله‌ها و همگرایی بر محور ولایت پیروز باشیم.

روشندل با بیان اینکه انتخاب شعارهای اقتصادی در سال‌های اخیر برای شعارهای سال از سوی رهبر حکیم انقلاب یک مقوله تشریفاتی نیست، عنوان کرد: انتخاب شعار سال یک رهنمود مدیریتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای انگیزه‌افزایی و بسیج ظرفیت مردم و مسئولان در جنگ نابرابر اقتصادی محسوب می‌شود لذا معظم‌له سال ۱۴۰۰ را با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری کرده و هر کدام از ما در هر جایی که هستیم باید بدانیم که رسالتمان در این حوزه چیست.

وی با بیان اینکه توقع و انتظار رهبری عظیم‌الشأن انقلاب تبریک و گرامی داشتن شعار سال نیست بلکه انتظار عمل کردن حقیقی به آن است، اظهار داشت: امیدوارم همه ما بتوانیم به وظیفه خود به خوبی در این مسئله عمل کنیم و آنچه که مورد انتظار مقام معظم رهبری است را برای مردم انجام دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق تبیین کرد: فرماندهان و مسئولین منطقه می‌توانند با حراست از آب و خاک این کشور بستر و زمینه ایجاد امنیت را برای تولید کنندگان داخلی فراهم سازند.

روشندل با اشاره به اینکه بدیهی است که مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری تمامی اقشار جامعه هستند، خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شرق نیز خود را مخاطب ایشان می‌داند و عزم جدی دارد که در خرید کالای ایرانی، تأمین امنیت و مهارت‌آموزی سربازان در زمینه تولید گام‌های مؤثری را در جهت اجرایی کردن هر چه بهتر شعار سال بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها