مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

ایثارگران در تاریخ انقلاب جاوید هستند

ناوکی گفت: شهدا و ایثارگران با فداکاری، صبر، مقاومت و جانفشانی خود در تاریخ انقلاب اسلامی جاوید ماندند.
کد خبر: ۴۵۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ - 25April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهید «محمد اکبری» و جانبازان «حسین کامیاب» و «احمد کمالی»، آنان را اسوه پایداری و عزت در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: کلام وحی، مؤمنان را کسانی می‌داند که به خدا و پیامبر او ایمان آوردند و با مال و جان خود در راه خدا کوشیدند.

وی ضمن اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) در خصوص ارزش ایثار و ازخودگذشتگی، افزود: بی‌تردید سفارش به فداکاری، شجاعت، صبر، گذشت و جانفشانی در سبک زندگی اسلامی نمایان است و انسان‌های مخلص و با ایمان دارای این ویژگی‌ها هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با بیان اینکه حمایت از ایثارگران در شرایط حساس اقتصادی جزو وظایف بنیاد است، عنوان کرد: مسئولان و پرسنل این نهاد در راستای بررسی و حل مشکلات جامعه هدف، علاوه بر دیدار‌های حضوری از طریق تماس تلفنی نیز این مسائل را پیگیری می‌کنند.

وی هدف از اجرای «طرح سپاس» را جویا شدن مداوم از وضعیت زندگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و ادامه داد: در سال ۱۳۹۹ قریب به ۱۱ هزار تماس تلفنی و دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر هرمزگانی به‌منظور احوالپرسی، تجلیل و تکریم از مقام والای این عزیزان صورت گرفت.

ناوکی بر اجرای مستمر طرح سپاس با رعایت موارد بهداشتی تأکید کرد و گفت: ایثارگران با فداکاری، صبر، مقاومت و جانفشانی خود در تاریخ انقلاب اسلامی جاوید ماندند و امروز قبل از هر چیز وظیفه ما حفظ سلامت خانواده‌های شهیدان، جانبازان و آزادگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار