فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

نصب پلاک افتخار بر سردر منزل خانواده‌های شهدا در خرمشهر

عریضاوی از آغاز اجرای طرح نصب پلاک افتخار بر سردر منزل خانواده‌های معظم شهدا در خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۵۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 25April 2021

نصب پلاک افتخار بر سر درب منازل خانواده های معظم شهدا در خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز از آغاز اجرای طرح نصب پلاک افتخار بر سردر منازل خانواده‌های معظم شهدا در خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: با رایزنی‌ها و جلسات صورت گرفته و همچنین تأکید و حمایت همه‌جانبه مسئولین و مطالبه برحق مردم خونین‌شهر، شاهد نصب اولین سری از پلاک‌های افتخار بر سردر منزل خانواده‌های معظم شهدای خرمشهر بودیم.

وی افزود: این حرکت ارزشی و ماندگار توسط شهرداری خرمشهر و با حضور مسئولین شهری برگزار شد. اجرای این طرح با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناسایی خانواده‌های معزز شهدا در هر خیابان و محله و همچنین معرفی شهیدان بوده است.

عریضاوی بیان کرد: نسل امروز ما که جنگ و دوران حماسه و ایثار را تجربه و لمس نکردند، باید بدانند که خیلی از جوانان فامیل، همسایه و همشهری‌شان از جان و خون خود گذشتند تا ما امروز سایه اقتدار و امنیت را به خوبی لمس کنیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر گفت: قصد داریم با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی، پلاک، اتیکت و شناسنامه‌هایی نیز برای اماکن ویژه دفاع مقدس تهیه و در محل‌هایی که آثار جنگ در آن باقی مانده‌اند، نصب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار