درخواست خطیب مسجد الاقصی برای تشکیل کمیته‌های جوانان مدافع بیت‌المقدس

خطیب مسجد الاقصی تشکیل کمیته‌های جوانان مدافع بیت المقدس را خواستار شد و از شهروندان فلسطینی خواست برای هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی طی روز‌های آینده آماده باشند.
کد خبر: ۴۵۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ - 25April 2021

درخواست خطیب مسجد الاقصی برای تشکیل کمیته‌های جوانان مدافع بیت‌المقدسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی از شورا‌های خانوادگی متعلق به ساکنان شهر قدس خواست امکانات و توانمندی خود را بسیج کرده و کمیته‌هایی متشکل از جوانان را برای دفاع از شهر تشکیل دهند.

به گزارش پایگاه خبری دنیا الوطن، شیخ صبری بر لزوم آماده ماندن شهروندان فلسطینی برای هرگونه تجاوزات رژیم صهیونیستی طی روز‌های آینده تأکید کرد.

صبری به جوانان انقلابی قدس درود فرستاد و گفت آن‌ها عشق خود را به مسجد الاقصی با دفاع در برابر شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیستی که از آن‌ها حمایت می‌کنند، ثابت کردند.

خطیب مسجد الاقصی گفت: تنش‌ها در منطقه باب العامود و پیرامون مسجد الاقصی، اقدامات تحریک آمیز رژیم اشغالگر است که از نخستین روز ماه مبارک رمضان با هدف دور کردن مردم از مسجد الاقصی به کار گرفته شده است.
شهر قدس اشغالی از ابتدای ماه رمضان شاهد درگیری‌های روزانه میان جوانان فلسطینی و نظامیان رژیم اشغالگر است که تلاش می‌کنند منطقه باب العامود را از اهالی قدس تخلیه کنند.

گروه‌هایی شهرک‌نشین هم فراخوان‌های متعددی برای شرکت در راهپیمایی‌های انتقام از فلسطینیان در شهر قدس به راه انداخته‌اند.

رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند که روز شنبه را در مسجد الاقصی فقط به صهیونیست‌ها تخصیص دهد و مصلای باب الرحمه و صحن شرقی مسجد الاقصی را در راستای اجرای طرح ساخت مجسمه خیالی هیکل از مسجد الاقصی جدا کند.

اما جوانان فلسطین شب گذشته هم نماز تراویح و عشاء را در صحن باب العمود مسجد الاقصی برگزار کردند، با وجود اینکه رژیم اشغالگر آن‌ها را از حضور در آنجا منع کرده بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار