معاون اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد؛

شروع نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت

خدمتکار گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت به صورت مجازی شروع به کار خواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ - 25April 2021

شروع نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مرتضی خدمتکار معاون اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم در گفت‌وگویی رادیویی در خصوص کم و کیف نمایشگاه قرآن امسال در ایام ماه رمضان اظهار داشت: مردم تهران حال و هوای ۲۷ دوره از نمایشگاه را تجربه کردند.

وی افزود: بدلیل شریط خاص کرونا، عملا امکان برپایی نمایشگاه نیست و امسال تلاش داریم مقدمات برپایی مجازی نمایشگاه قرآن کریم را برگزار کنیم.

خدمتکار گفت: ۱۱ اردیبهشت شروع نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم است بر روی سامانه اینترنتی تجربه می‌شود.

معاون اجرایی نمایشگاه مجازی قرآن کریم ادامه داد: این نمایشگاه دو بخش اصلی و محوری دارد که شامل فروش و خدمات محتوایی است.

خدمتکار گفت: در حوزه فروشگاهی بیش از ۵۰۰ ناشر حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند تا به فروش آثار و مکتوبات خود بپردازند.

وی افزود: در بخش خدمات محتوایی هم تلاش شده است تمام موسسات و مراکز فرهنگی دینی در کشور که در بستر فضای مجازی دارای برنامه‌های ممتاز و خلاقانه هستند، گردآوری کنیم.

خدمتکار این مراکز را ۴۷۰ موسسه تخمین زد و گفت: با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، خدمات خود را با تخفیفات ویژه و ارزان به مردم ارائه خواهند کرد.

وی این خدمات را شامل مشاوره خانواده، آموزش قرآن، حوزه کودک و نوجوان و نگارخانه آثار قرآنی برشمرد و افزود: امیدواریم نمایشگاه مجازی قرآن کریم فرصت خوبی برای انس بیشتر مردم با قرآن باشد.

خدمتکار در مقایسه با دوره‌های قبل گفت: در گذشته فقط مردم تهران بازدید کننده حضوریِ این رویداد بودند، ولی در سال جاری همه مردم کشور بر بستر مجازی قادر به بازدید از سامانه Ikfa.ir خواهند بود.

نمایشگاه قرآن کریم بر بستر فضای مجازی تا پایان ماه مبارک رمضان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار