تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در آبیک

حجت‌الاسلام «پنجی» گفت: برنامه‌های متنوعی در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در آبیک آماده شده که بخشی از برنامه‌های سپاه این شهرستان است.
کد خبر: ۴۵۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ - 26April 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «محمد پنجی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک اظهار داشت: سازمان عقیدتی و فرهنگی و سیاسی به عنوان یک نهاد از بدو تشکیل سپاه شکل گرفت و هدف حضرت امام (ره) از تاسیس سپاه تشکیل یک نیروی جدید در نیروهای مسلح با اندیشه‌های فکری، ایمان و عقیده‌ای بود که عوامل معنوی قدرت در این نیرو و در این نهاد دیده شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ابراز داشت: امروز همگان ثمرات و اقتدار نیروی سپاه از ابتدای انقلاب‌، دوران هشت سال دفاع مقدس و امروز به وضوح می‌بینند.

حجت الاسلام پنجی اضافه کرد: یکی از مجموعه‌هایی که در این نهاد مقدس مشغول فعالیت هستند مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه است و در این مجموعه دو قسمت به شکل عمده نقش‌آفرینی می‌کنند. قسمت عقیدتی و قسمت سیاسی و تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در این مجموعه یک هدف و یک امر خطیر را دنبال می کند که تعلیم و تربیت است.

وی عنوان کرد: در بحث بسترسازی معنوی و عوامل معنویت ساز برگزاری، کلاس‌های اخلاق و قرآن، برگزاری محافل سیاسی و بصیرت افزایی با بهره‌مندی از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی که از ظرفیت شهرستان، استان و بعضا کشور می‌توانیم استفاده کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آبیک افزود: در هفته عقیدتی سیاسی، دیدار با امام جمعه شهرستان و رئیس آموزش و پرورش، نشست حکمت مطهر، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، تجلیل از مربیان عقیدتی، مدیران و هادیان سیاسی برتر، نشست‌های بصیرتی با مدیران عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در سطح شهرستان از جمله‌های برنامه‌های این هفته است.

حجت‌الاسلام پنجی خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوعی در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در شهرستان آبیک آماده شده که تولید محتوا در فضای مجازی با تبیین مسائل روز و مسائل اعتقادی و عقیدتی و با بهره‌گیری از مربیان و هادیان سیاسی بخشی دیگر از برنامه‌های سپاه شهرستان آبیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار